07 خرداد 1398 - 11:04

واگذاری بیش از ۴۶ هزار کارت اعتباری در پست بانک

عضو هیات مدیره پست بانک گفت: برای کمک به قدرت خرید مردم برای خرید کالاهای ایرانی درسال گذشته بیش از ۴۶هزارکارت اعتباری به ارزش بیش از ۱۰هزار و ۴۴۸میلیاردریال تسهیلات مرابحه به مشتریان بانک واگذار شد.
کد خبر : ۱۰۰۳۹۶
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی پست‌ بانک‌ ایران، محمدحسین مهرانی با اعلام این خبر افزود: کارت‌های اعتباری این بانک در سه‌نوع طلائی، نقره‌ای و برنزی صادر می‌شود که کارت‌های طلائی برای تسهیلات بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی، کارت نقره‌ای برای تسهیلات بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریالی و کارت برنزی نیز برای تسهیلات تا سقف ۱۰۰میلیون ریال واگذار می‌شود.


مهرانی تصریح کرد: از مجموع کارت‌های اعتباری صادرشده در سال گذشته حدود ۲۳درصد کارت طلائی، ۳۸درصد کارت نقره‌ای و ۳۹ درصد نیز کارت برنزی بوده است. عضو هیات مدیره پست بانک ایران؛ اینترنت بانک را یکی از بهترین خدمات بانکی موجود در کشور دانست و افزود: اینترنت بانک این بانک در سال گذشته بیش از ۴۶۰ هزار کاربر داشته و با توجه به رضایتمندی کاربران، این تعداد به سرعت در حال افزایش است.


عضو هیات مدیره پست بانک تعداد دستگاه‌های خودپرداز فعال این بانک را ۲۹۳۸ دستگاه اعلام کرد و تصریح کرد: از مجموع این دستگاه‌ها تعداد ۵۱۹ دستگاه مالکیتی، ۱۲۴۹ دستگاه متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۱۰۰۸ دستگاه مربوط به صاحبان باجه‌ها و ۲۱۷ دستگاه نیز به صورت واگذاری استیجاری به اشخاص در قالب پرستاری است.


مهرانی اپلیکیشن سکه همراه پست بانک ایران را یکی از خدمات مطلوب این بانک به مشتریان عنوان کرد و گفت: درسال گذشته در این اپلیکیشن با ۱۰۸ هزار کاربر، بیش از یک میلیون و ۲۶۸ هزار تراکنش انجام شده است.


وی نرم‌افزار پست‌ بانک‌ ایران را یکی از به‌روزترین و بهترین نرم‌افزارهای بانکی کشور عنوان‌کرد و افزود: زیرساخت نرم‌افزاری این بانک شرایط را برای توسعه کمی‌ و کیفی هرچه بیشتر خدمات فراهم‌کرده و مطمئناً با برنامه‌های طراحی‌شده خدمات جدید و متنوعی به هموطنان ارائه خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر