11 خرداد 1398 - 13:42

همه حساب‌های بانک ملی ایران را یک جا مدیریت کنید

هر مشتری ممکن است چندین حساب در بانک ملی ایران داشته باشد، اما چگونه می‌تواند همه این حساب ها را یک جا مدیریت کند؟
کد خبر : ۱۰۰۵۱۴
اخبار بدون عکس بانک ملی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، تصور کنید مشتری بانک حساب قرض الحسنه خود را در یک شعبه، حساب جاری خود را در شعبه ای دیگر و حساب کوتاه مدت خود را در شعبه دیگری افتتاح کرده است.


در روش سنتی، مشتری باید برای انجام عملیات بانکی بر روی هر کدام از این حساب ها به شعب مختلف مراجعه کند، در حالی که سامانه های مدرن بانک ملی ایران، این روند را به نفع مشتری تغییر داده است.


در حال حاضر سامانه بام بانک ملی ایران، این امکان را فراهم کرده که همه حساب های یک مشتری توسط آن به صورت اینترنتی مدیریت شود. مشتری پس از راه اندازی سامانه بام تنها برای یکی از حساب ها، می تواند سایر حساب های متصل به شماره ملی خود را نیز در این سامانه مشاهده کرده و همه عملیات های بانکی را برای آن ها انجام دهد.


از سوی دیگر، بانک ملی ایران به مشتریان خود این امکان را داده که حساب های متعدد خود را تنها به یک کارت بانکی متصل کنند. برای این کار کافی است مشتری به یکی از شعب بانک مراجعه کرده و درخواست خود را برای تجمیع حساب ها در کارت بانکی مدنظرش ارائه کند.


با این روش، حساب اولیه افتتاح شده با کارت بانکی ارائه شده به صورت پیش فرض بر روی آن در نظر گرفته شده و سایر حساب ها، حساب ثانویه خواهند بود.


هنگام خرید کردن از این کارت با دستگاه های کارتخوان و یا درگاه های اینترنتی، موجودی حساب پیش فرض استفاده خواهد شد، اما در دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران امکان انتخاب حساب متصل به کارت توسط مشتری وجود خواهد داشت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر