29 خرداد 1398 - 15:37

جلوگیری از پرداخت خسارت جعلی در بیمه آسیا

کارشناسان بیمه آسیا در استان آذربایجان شرقی در دو پرونده ساختگی، از پرداخت بیش از سه میلیارد ریال خسارت جعلی جلوگیری کردند.
کد خبر : ۱۰۱۱۱۶
پیش بینی رشد 20 درصدی بیمه آسیا

به گزارش ایبِنا از روابط‌ عمومی بیمه آسیا، با هوشیاری کارشناسان فنی بیمه های اتومبیل و ارائه مدارک مستدل و متقن مبنی بر جعلی بودن پرونده واژگونی خودرو در شهرستان بستان‌آباد آذربایجان شرقی به مراجع ذیصلاح، از پرداخت یک میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال خسارت من غیرحق، جلوگیری به عمل آمد.


این گزارش می‌افزاید: همچنین کارشناسان فنی بیمه های اتومبیل بیمه آسیا شعبه مرند با حضور در دادگاه و ارائه گزارش ساختگی بودن تصادف رانندگی منجر به جرح به قاضی پرونده، از پرداخت خسارت جعلی یک میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریالی جلوگیری کردند.


گفتنی است، دریافت خسارت های تقلبی با مستندات ساختگی، همواره یکی از مشکلات پیش روی شرکت های بیمه بوده و بخش مهمی از زیان های وارده بر آنها را تشکیل می دهد. به دلیل پیامدهای مالی تقلب بیمه ای و تاثیر آن بر سودآوری شرکت های بیمه، کشف درست و به موقع آن در راستای استراتژی کاهش هزینه ها و جلوگیری از کاهش درآمدهای حق بیمه، امری ضروری و اجتناب ناپذیر برای شرکت های بیمه است.


برچسب ها: بیمه بیمه آسیا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر