12 تير 1398 - 13:29
در جلسه دولت به ریاست روحانی انجام شد:

صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور

هیات وزیران در جلسه امروز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، اساسنامه شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور را اصلاح کرد.
کد خبر : ۱۰۱۵۶۴
هیات دولت

به گزارش ایبِنا، هیات وزیران ضمن اصلاح اساسنامه شرکت یاد شده، با افزایش سرمایه این شرکت به میزان ۲۵۳ میلیارد و ۵۸۸ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال موافقت کرد و بدین ترتیب سرمایه این شرکت به ۷۳۴ میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۲۲۰ هزار ریال رسید.


هیات دولت در ادامه، به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، لایحه آیین‌نامه موسسه‌های به رسمیت شاخته شده (آر-او) در خصوص ارائه خدمات صدور گواهینامه‌های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) را به تصویب رساند.


این آیین‌نامه به عنوان سندی یکپارچه و معیاری بین‌المللی و دارای معیار حداقلی در برابر موسسه‌هایی است که برای به رسمیت شناخته شدن و واگذاری اختیارات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این سند به عنوان راهنمایی برای کشور صاحب پرچم در نظارت موسسات ارائه کننده خدمات صدور گواهینامه‌های قانونی فنی و ایمنی دریایی الحاقی به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا (سولاس) به کار می‌رود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر