16 تير 1398 - 10:50
نوبخت اعلام کرد؛

پیش‌بینی اتمام فاز یک آزادراه تهران - شمال در ماه آینده

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش‌بینی می‌شود در ماه آینده فاز یک آزادراه تهران - شمال به اتمام رسیده و حداقل ٦٠ کیلومتر مسیر کوتاه و بیش از یک ساعت زمان سفر کاهش یابد.
کد خبر : ۱۰۱۶۶۴
نوبخت

به گزارش ایبِنا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدباقر نوبخت با اشاره به برنامه های دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام، گفت: با وجود شرایط سخت تحریم ها و کاهش درآمدها، حداقل ٤٣ هزارمیلیارد تومان تا پایان سال جاری برای طرح های عمرانی پرداخت می شود که سه ماهه اول سال، ٢٧ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد.


رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: در انتخاب طرح های عمرانی اولویت طرح های مهمی است که تاکنون مبالغ زیادی برای آنها صرف شده و با اختصاص مبالغی، امسال قابل بهره برداری می شوند، همانند آزاد راه تهران - شمال که بیش از ۲۰ سال در حال انجام است.


هزاران میلیارد تومان به قیمت امروز برای آزاد راه تهران- شمال هزینه شد


وی با بیان اینکه هزاران میلیارد تومان به قیمت امروز برای آزاد راه تهران- شمال هزینه شده است، ادامه داد: فاز یک این پروژه با ٣٠٠ میلیارد تومان در سال جاری برای میلیون ها ایرانی قابل بهره برداری می شود که معمولا برای رسیدن به شمال ایران باید ساعت ها و کیلومترها در راه به دلیل ترافیک معطل باشند، انشاء الله با پرداخت این رقم، پیش بینی می شود در ماه آینده فاز یک آزادراه به اتمام رسیده و حداقل ٦٠ کیلومتر مسیر کوتاه و بیش از یک ساعت زمان سفر کاهش پیدا می‌کند.


نوبخت با تاکید بر اینکه هر هفته برای تشریح اولویت های عمرانی و سیاست های ملی برای مدیران استانی به استان ها سفر می کنم، تصریح کرد: این اهداف در جلسات شورای برنامه ریزی و بازدید میدانی از پروژه ها توسط بنده و معاونان سازمان برنامه و بودجه پیگیری می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر