رشد ۷۰ هزار واحدی شاخص بورس در ۷۰ روز معاملاتی

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۷۰روز معاملاتی، ۷۰ هزار و ۹۶۳واحد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۱۰۱۸۲۹
گزارش تصویری بورس اوراق بهادار تهران

به گزارش خبرنگار ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۷۰روز معاملاتی تعداد ۳۰۴میلیارد و ۲۲۸میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۸۹۴هزار و ۷۹۰میلیارد ریال در ۲۲میلیون و ۷۵هزار و ۹۴۲دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۲۱۳میلیارد و ۸۰۲میلیون سهم به ارزش ۴۹۰هزار و ۱۹۹میلیارد ریال در ۱۱میلیون و ۱۷۷هزار و ۷۱۰نوبت در بازار اول؛ ۸۵میلیارد و ۹۱۳میلیون سهم به ارزش ۳۳۴هزار و ۲۸۰میلیارد ریال در ۱۰میلیون و ۶۹۹هزار و ۱۹۹نوبت در بازار دوم؛ ۲۳میلیون و ۸۰۰هزار برگه به ارزش ۲۲هزار و ۵۰۱میلیارد ریال در ۷هزار و ۳۰نوبت در بازار بدهی، ۱۳۲میلیون و ۹۶۰هزار قرارداد به ارزش ۵۱۹میلیارد ریال در ۲۸هزار و ۸۹۶نوبت در بازار مشتقه و ۴میلیارد و ۳۵۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۴۷هزار و ۲۹۲میلیارد ریال در ۱۶۳هزار و ۱۰۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون ۷۰هزار و ۹۶۳واحد رشد را به ثبت رسانده و با افزایی معادل ۴۰ درصد به ارتفاع ۲۴۹هزار و ۶۲۲واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۵۱هزار و ۱۶۴واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۱۴۶ هزار و ۴۰۵واحدی به ترتیب ۳۸ و ۴۲ درصد افزایش داشته‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر