مجامع فصلی مناطق چهار، ۲ و ۶ بیمه آسیا برگزار شد

مجامع فصلی منطقه چهار، منطقه ۲ و منطقه ۶ بیمه آسیا با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران، سرپرستان این مناطق، روسای استان ها و شعب تابعه برگزار شد.
کد خبر : ۱۰۱۸۴۹
بیمه آسیا

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی در مجمع فصلی سرپرستی منطقه چهار (استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی) بر فروش ترکیبی بیمه ها، احیا و گسترش بیمه های عمر و پس انداز، تشکیل شاخه ای از مجتمع تخصصی بیمه های زندگی در منطقه، نظارت بیشتر بر فعالیت شبکه فروش ودقت در جذب نمایندگان تاکید کرد.


در این نشست، حسن اکبری، سرپرست منطقه چهار بیمه آسیا و روسای استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی و شعبه های تربت حیدریه، رضا شهر، سبزوار و قوچان به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد حوزه خود و چالش های پیش روی شرکت پرداختند و درخواست ها و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.


مدیر عامل بیمه آسیا در مجمع فصلی منطقه ۲ (استان های اصفهان، چهارمحال وبختیاری، یزد) نیز در سخنانی، آگاهی از چالش ها و دغدغه های شرکت توسط بخش های صف و ستاد و ایجاد هماهنگی بیش از پیش بین آنها را از جمله مزایای برگزاری این گونه مجامع ذکر کرد و افزود: ارزیابی صورت های مالی شرکت، نمایانگر عملکرد مطلوب بیمه آسیا است.


در این نشست بهروز ناظمی، عضو هیات مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا، ضمن تأکید بر توسعه بیمه های خُرد و زندگی به مواردی همچون جذب پورتفوی های کم ریسک، کنترل ریسک های پر ریسک، بهبود فضای کسب و کار برای بیمه گر و بیمه گذار، ایجاد هماهنگی بین واحدهای صف و ستاد و تفویض اختیارات در استان ها و شعب اشاره کرد.


مهدی شریفی، عضو هیات مدیره و معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا  نیز بر ایجاد تغییر در راستای سودآوری و تولید پورتفوی بیشتر تأکید کرد.


همچنین در مجمع فصلی منطقه ۶ بیمه آسیا (استان های مازندران، گلستان و سمنان) مدیرعامل ضمن تشکر از تلاش و همکاری مسئولین منطقه شش بیمه آسیا در راستای امدادرسانی به سیل زدگان، بر اهمیت و بررسی عملکرد سه رشته بیمه ای ثالث، درمان و مسئولیت در این منطقه تأکید کرد.


بررسی و تجزیه و تحلیل بیمه های شخص ثالث، توجه به تعداد بیمه های صادره در کنار رقم حق بیمه آنها، جدی گرفتن کنترل و نظارت، حضور به موقع در صحنه به منظور پیشگیری از تقلب، بررسی شرایط و مشکلات جوی منطقه، ایجاد تعامل و ارتباط نزدیک تر شعب با مسئولین منطقه، توسعه بیمه های زندگی، بررسی پرونده های حقوقی توسط سرپرست منطقه، تفویض اختیار، تشکیل شورای خسارت، ارسال صورت جلسات به مرکز، رصد نمایندگان، تدوین برنامه های سرپرستی و بررسی و اجرای برنامه های هر فصل در همان فصل از جمله رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا در نشست سرپرستی منطقه ۶ بود.


بهروز ناظمی، عضو هیات مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا، در سخنانی بر افزایش اختیارات نمایندگان، راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری شبکه فروش بیمه های عمر و پس انداز، طراحی، پیشنهاد و ارائه بیمه نامه های جدید توسط شبکه فروش و جدی گرفتن بیمه های خرد تأکید کرد.


مهدی شریفی، عضو هیات مدیره و معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا  نیز با تأکید بر استفاده بهینه از حضور و کسب تجربه در مجامع مناطق، خواستار بررسی چالش های شبکه فروش، استفاده از امکانات شرکت با توجه به گستردگی مناطق، نشاط بیشتر کارکنان، توجه و تلاش بیشتر در رشته بیمه های مسئولیت، ارائه بیمه های عمر و حوادث در کنار دیگر رشته های بیمه ای به خصوص بیمه های عمر و پس انداز و ... شد.


غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه های اموال بیمه آسیا در این نشست، بررسی آمار و عملکرد شعب را از جمله نتایج حاصل از این نشست ها اعلام کرد و به مواردی همچون بررسی سابقه بیمه گذار به منظور ارائه پوشش ها، تجزیه و تحلیل نقاط حادثه خیز منطقه، کنترل ریسک، گسترش شبکه فروش در منطقه و تلاش در راستای بالا بردن عملکرد منطقه بیش از پیش اشاره کرد.


در این مجمع  مسلم سهرابی، معاون سرپرست منطقه ۶ بیمه آسیا به ارائه گزارشی از آمار و عملکرد سرپرستی پرداخت.


برچسب ها: بیمه بیمه آسیا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر