22 تير 1398 - 10:41
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در استان کرمانشاه

حمایت از بخش تولید موجب رونق اقتصادی وایجاداشتغال پایدار خواهد شد

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: حمایت ازبخش تولید موجب رونق اقتصادی وایجاداشتغال پایدار خواهد شد.
کد خبر : ۱۰۱۸۶۷
حسین مهری

به گزارش ایبِنا  و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن که به استان کرمانشاه سفر کرده است، در دیدار با صنعتگران و کارآفرینان این استان بیان داشت: این بانک در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال ۹۷ رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و ظرفیت های این استان در حدی است که می توان با سرمایه گذاری در صنایع زودبازده و صادرات محور میزان اشتغال را در حد قابل قبولی افزایش و وابستگی کشور به بازارهای خارجی را کاهش داد.


در ادامه دکتر مهری با تشریح اقدامات و برنامه های این بانک، گفت: تمام نیرو و توان خود را برای حمایت از بخش تولید به کار می بندیم تا هیچیک از کارخانجات به دلیل مشکل تأمین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز متوقف نشود همچنین سیاست بانک در سال جاری اتمام طرح های نیمه تمام است تا هر چه سریع تر به بهره برداری برسد که امیدواریم با حمایت دولت و مسؤلان ذیربط این مهم به سرانجام برسد.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن خوش حسابی مشتریان بانک را زمینه ساز همکاری بیشتر برای اعطای تسهیلات دانست و افزود: اگر واحدهای تولیدی که از این بانک تسهیلات دریافت می کنند تمرکز حساب های خود را در این بانک افزایش دهند و در بازپرداخت تسهیلات توجه لازم را داشته باشند، گردش مالی مناسب برای تخصیص اعتبار بیشتر فراهم خواهد شد البته برای واحدهایی که در شرایط حاضر با مشکل مواجه اند تمهیداتی خواهیم داشت و آنها نیز باید شفافیت مالی و تعامل مناسب با بانک را داشته باشند.


مهری تأکید کرد: این بانک با استقرار بانکداری شرکتی قصد دارد برای مشتریانی که منافع متقابل برای خود و بانک ایجاد می کنند امکانات ویژه فراهم کرده و خدمات متمایزی برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته شود.


وی با اشاره به توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی در بانک صنعت و معدن اظهار داشت: بانکداری الکترونیکی می‌تواند با سبک سازی فعالیت‌ های عملیاتی این بانک‌ را در ارائه بهتر خدمات به مشتریان یاری رساند همچنین تعداد زیادی از افراد بعد از ساعات کاری شعب نیاز به خدمات بانکی دارند و بانکداری الکترونیکی می‌تواند با ارائه اینگونه خدمات رضایت بیشترمشتریان را به دنبال داشته باشد.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن، در این سفر از کارخانجات قوطی سازی زمزم(پیشرفت فیزیکی %۸۰) با زمینه فعالیت در تولید قوطی فلزی و دو تکه، فرش رجال کرمانشاه تولید فرش ماشینی، تایر کورد کرمانشاه تولید منسوجات استخوانبندی تایر، تسمه نقاله و لاینرهای صنعتی ، ذوب آهن بیستون ( فاز دوم در حال اجرا ) تولید شمش فولادی، ایمان سرم (در حال اجرا) تولید سرم، ایران خودرو کرمانشاه تولید خودرو، صنعت گستر سدید تولید شاسی خودرو، کاغذ معدنی خسروی تولید کاغذ، کاشی کاژه تولید انواع کاشی ، سرامیک و گرانیت و ایلیا ذرت سبز محصولات غذایی و خوراک دام از دانه ذرت که با تسهیلات این بانک به بهره برداری رسیده یا در دست انجام هستند، بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند فعالیت آنان قرار گرفت.


وی همچنین ضمن بررسی خطوط تولید با مدیران و کارکنان این واحدهای تولیدی درباره مشکلات موجود و راهکارهای بهینه سازی تولیدات گفت و گو و تبادل نظر کرد.


همچنین یکی دیگر از اهداف سفر رییس هیأت مدیره بانک به استان کرمانشاه پیگیری روند اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری در این استان می باشد.


شرکت در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با حضور استاندار و دیدار با کارکنان شعبه کرمانشاه از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان کرمانشاه است که اخبار مربوط به آن متعاقباً اعلام خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها