31 تير 1398 - 15:35

یاس ارغوانی مجوز پرداخت یاری دریافت کرد

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از شرکت های زیرمجموعه بانک ملت موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری شد.
کد خبر : ۱۰۲۲۷۴
یاس ارغوانی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت یاس ارغوانی، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از شرکت های زیرمجموعه بانک ملت موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری شد؛ این شرکت با در اختیار داشتن ۳۸ مرکز عملیاتی و بیش از ۱۰۰۰ نفر پرسنل عملیاتی در سراسر کشور بزرگترین شبکه ارائه خدمات پرداخت و بانکداری الکترونیکی را در اختیار دارد.


در سال های اخیر و با افزایش قابل توجه هزینه های ارائه خدمات در حوزه پرداخت های الکترونیکی حضوری، از جمله افزایش قیمت دستگاه کارتخوان، افزایش قیمت کاغذ و ... و در عین حال ثابت ماندن ارزش کارمزدی فشار مضاعفی بر صنعت پرداخت وارد شده است. به نوعی که در حال حاضر درصد قابل توجهی از اصناف و پذیرندگان توجیه اقتصادی لازم را برای ارائه تجهیزات پرداخت حضوری ندارند اما در عین حال وجود این تجهیزات برای ادامه کسب و کار آنها حیاتی است. پس در این شرایط و در قحطی نوآوری صنعت پرداخت ارائه راهکارهای پرداخت مستقل از تجهیزات پرهزینه می تواند اثر شگرفی در به حرکت درآوردن پیکره لخت و خسته پرداخت الکترونیکی کشور داشته باشد.


در این میان شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی به عنوان بازوی اجرائی بانک ملت و شرکت به پرداخت ملت در توسعه ابزارهای پرداخت و بانکداری الکترونیکی حضوری، با اخذ مجوز پرداخت یاری قصد دارد تا سبد محصولات بانک ملت در حوزه پرداخت الکترونیکی را تکمیل کرده و با ارائه ی راهکارهای نوآورانه، کم هزینه و فراگیر تحولی در صنعت پرداخت کشور ایجاد کند. این شرکت با تکیه بر شبکه عملیاتی گسترده در سطح کشور، تسلط بر راهکارهای پرداخت روز دنیا و شناختی که از نیازمندی اصناف طی سال های طولانی کسب نموده است به زودی از محصول پرداخت یاری خود رونمایی خواهد کرد.


این محصول مبتنی بر نیاز اصناف و بر اساس سادگی و کاربردی ساده و با قابلیت پوشش حداکثری جامعه دارندگان کارت بانکی و پذیرندگان طراحی و تولید شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر