06 مرداد 1398 - 08:06

رویکرد دانش محور و استقرار حاکمیت شرکتی اساس فعالیت گروه آتیه

دکتر حسین مهری تأکید کرد: تکیه براصول حاکمیت شرکتی، مدیریت دانش و انطباق با پیشرفت ها و تجربه های نوین همواره در مدیریت بانک صنعت و معدن و شرکت های زیرمجموعه مورد توجه قرار دارد.
کد خبر : ۱۰۲۴۵۹
حسین مهری

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک روز پنجشنبه (سوم مردادماه) که در مراسم معارفه عباسعلی ارجمندی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند و تکریم مهندس سعید فایقی مدیرعامل پیشین این شرکت سخن می گفت، بیان داشت: امید است این شرکت بتواند با بهینه سازی فعالیتها، ارتقا بهره وری و حضور مؤثر در بازار سرمایه نمونه ای از یک شرکت موفق و بزرگ و الگویی برای دیگر شرکت های فعال در این عرصه باشد.


وی خروج از بنگاه داری را از الزامات انجام ماموریت توسعه ای بانک صنعت و معدن برشمرد وگفت: این بانک در واگذاری شرکت های زیرمجموعه خود پیشگام بوده و به عنوان یکی از اولین بانک ها در راستای اجرایی شدن سیاستهای دولت، اقدامات لازم جهت فروش شرکتهای زیرمجموعه را به انجام رسانده و این روند همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: آثار خدمات بانک صنعت و معدن در تمام نقاط کشورمان مشهود بوده و با تامین مالی طرح های صنعتی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال در کشور داشته است.


دکتر مهری اقدامات انجام شده در مدت ۱۰ماهه تصدی مهندس سعید فایقی را شامل رشد ارزش سهام شرکت و واگذاری ۳ شرکت زیرمجموعه دانست و گفت این دستاوردها نشان از ویژگیهای ممتاز و نحوه مدیریت ارزش مدار و اخلاقی مهندس سعید فایقی دارد.


وی همچنین ملاک انتصاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در شرکتهای گروه بانک صنعت و معدن را اصول و قواعد مبتنی بر حاکمیت شرکتی دانست که تلاش دارد منافع همه ذینفعان را به صورت یکپارچه در نظر داشته باشد.


در این مراسم دکتر مهری ضمن قدردانی از خدمات مهندس سعید فایقی مدیرعامل سابق این شرکت، انتخاب عباسعلی ارجمندی را که پیشینه مدیرعاملی شرکت های سرمایه گذاری خوارزمی، آتی نگر سپهر ایرانیان و شرکت های کارگزاری و سرمایه گذاری ملی ایران را در سابقه خود دارد، به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت، نشان دهنده رویکرد بانک در استفاده از مدیران باتجربه، کارآمد و دانش محور توصیف کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر