08 مرداد 1398 - 08:09

مذاکرات فعالان صنعت ساختمان و شرکای خارجی در نمایشگاه ساختمان

در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امکان مذاکرات دو طرفه شرکت ها و فعالان صنعت ساختمان ایرانی و طرف های خارجی فراهم شده است.
کد خبر : ۱۰۲۵۵۳
اتاق تعاون



به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که متولی آن اتاق تعاون ایران است، از روز گذشته یکشنبه ششم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد و تا چهارشنبه نهم مردادماه ادامه دارد.


در حاشیه این نمایشگاه، فضای مذاکرات و گفتگوی دو سویه فعالان صنعت ساختمان ایران با فعالان صنعت ساختمان در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای منطقه فراهم شده است. در نمایشگاه صنعت ساختمان به پیشنهاد اتاق و امضای تفاهم نامه با شرکت کارگشا برای اولین بار فضایی برای مذاکرات فعالان حوزه صنعت ساختمان فراهم شد تا گفتگوهای دو جانبه در حوزه صنعت ساختمان تسهیل شود.


روز گذشته و در اولین روز نمایشگاه با همکاری اتاق تعاون ایران، اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، دبیرخانه توسعه صادرات سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفتگوها و مذاکراتی بین فعالان صنعت ساختمان از جمله کشور عراق صورت گرفت.


همچنین قرار است این مذاکرات بین فعالان صنعت ساختمان ایران و نمایندگانی از کشورهای سوریه، افغانستان و ترکیه صورت گیرد. شرکت کنندگان در مذاکرات دو طرفه، عمدتا در سطح روسای اتاق های بازرگانی، انجمن های تخصصی صنعت ساختمان و فعالان صنعت است که ضمن بازدید از غرفه ها جلسات دو طرفه برگزار می کنند و برای تسهیل ارتباطات و مذاکرات شرکت کارگشا خدمات مختلفی در حوزه استفاده از کارشناسان حقوقی و مترجم را در اختیار طرفین گفتگو قرار خواهند داد.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر