10 مرداد 1398 - 09:32
مدیرعامل بانک کشاورزی:

جواب منفی به کشاورزان برای مکانیزاسیون نداده ایم

مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد که تاکنون حتی یک کشاورز برای مکانیزاسیون از این بانک جواب منفی نگرفته است.
کد خبر : ۱۰۲۶۴۳
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان، روح الله خدارحمی در دیدار با استاندار اصفهان ضمن تشریح وضعیت کنونی بخش کشاورزی، عملکرد این بخش را در تامین امنیت غذایی کشور مثبت ارزیابی کرد.


در این نشست که روز چهارشنبه ۹ مردادماه در محل استانداری برگزار شد، خدارحمی با اشاره به جایگاه ویژه‌ی استان اصفهان بر ضرورت آگاهی از وضعیت فعالان بخش کشاورزی تأکید کرد.
وی با بیان اینکه از مسائل و مشکلات استان در بخش کشاورزی به ویژه کم‌آبی مطلع و از حال و روز فعالان بخش کشاورزی با خبر هستیم خاطر نشان کرد: نوع فعالیت ما در بانک کشاورزی ایجاب می کند با هدف مدیریت بحران و حمایت از رونق تولید در بخش کشاورزی، نسبت به اوضاع این بخش آگاهی کامل داشته باشیم.
خدارحمی در بخش دیگری از سخنانش  به مشکلات و فشارهای اقتصادی کشور  اشاره و تصریح کرد: به لطف خدا در سخت ترین شرایط، برای تامین مواد غذایی کشور نگرانی نداریم و جامعه کشاورزی مایه ی دلگرمی و توانمندی کشور است. 
وی روند ثابت تولید کشاورزی را  مثبت ارزیابی کرد و گفت: درحالی که بخش های دیگر با مشکل مواجه شده‌اند، بخش کشاورزی عملکرد قابل قبولی داشته است.
مدیر عامل بانک کشاورزی در تشریح اولویت های این بانک در پرداخت تسهیلات  با بیان اینکه پرداخت تسهیلات برای توسعه  کشت گلخانه ای  و  مکانیزاسیون کشاورزی جزو  اولویت های اصلی این بانک در سال جاری است،  اظهار داشت: از سه سال گذشته تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی را به صورت نامحدود تامین می کنیم و به جرات می‌توان گفت حتی یک کشاورز هم نداریم که در زمینه مکانیزاسیون از بانک کشاورزی پاسخ منفی دریافت کرده باشد.
وی با بیان اینکه در سال جاری برای پرداخت تسهیلات به گلخانه ها نیز هیچ محدودیتی نداریم، احداث و توسعه کشت  گلخانه ای پیشرفته  در اصفهان  را  ضروری دانست و تصریح کرد:  کشت گلخانه ای موجب افزایش بهره وری و اشتغال خواهد شد، از این رو  می طلبد مسئولان استان در این زمینه فعالیت  و پیگیری بیشتری داشته باشند.
بر اساس این گزارش،استاندار اصفهان نیز در سخنان خود  ضمن  قدردانی از عملکرد بانک کشاورزی گزارشی از وضعیت کشاورزی استان اصفهان  ارائه داد.
دکتر رضایی افزایش اختیارات مدیریت بانک کشاورزی در استان اصفهان، ایجاد خط اعتباری ویژه برای طرح های اولویت‌دار بخش کشاورزی و پرداخت تسهیلات به طرح های عمده از محل اعتبارات اشتغال روستایی را خواستار شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها