12 مرداد 1398 - 13:42

حمایت بانک رفاه از حوزه صنعت و سلامت کشور

مدیر عامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه در حوزه بانکداری شرکتی به صنایع بزرگ و در حوزه بانکداری اختصاصی به دانشگاه های علوم پزشکی و پزشکان خدمات با کیفیت و در خور ارائه می دهد.
کد خبر : ۱۰۲۷۲۱
بانک رفاه 1

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست با استاندار اصفهان اظهار داشت: در آستانه پنجاه و نهمین سالروز تأسیس بانک رفاه هستیم و این مسئولیت ما را دو چندان می کند.


وی به خدمات متنوع بانک رفاه به اقشار مختلف اجتماع اشاره کرد و افزود: بانک رفاه کارگران با ۱۸ میلیون مشتری و ۴۲ میلیون ذی نفع مستقیم و غیرمستقیم، بانکی اجتماعی است که بیش از سه میلیون مستمری بگیر حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند. همچنین بانک رفاه بانکی سلامت محور است و به دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی خدمات بانکی ارائه می دهد.


مدیر عامل بانک رفاه کارگران خدمات دهی به مراکز و حوزه های درمان را حائز اهمیت دانست و گفت: درحال حاضر بسیاری از تأمین کنندگان و واردکنندگان دارو و تجهیزات بیمارستانی خدمات ارزی خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، ضمن اینکه این بانک در تمامی زمینه های خدمات بانکی فعال است.


وی با اشاره به عامل بودن وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه اشتغالزایی اظهار داشت: بانک رفاه به عنوان زیرمجموعه وزارتخانه مذکور، یکی از بانک های فعال در زمینه ارائه خدمات به بخش صنعت، بنگاه های اقتصادی خرد، کوچک و متوسط است.


دکتر سهمانی با بیان اینکه بانک رفاه امروز در ردیف اول پرداخت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه است تصریح کرد: نسبت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منابع در بانک رفاه ۱۳۰درصد است و از این لحاظ در ردیف اول پرداخت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه هستیم.


وی همچنین بانک رفاه را بانکی فعال در حوزه بین الملل خواند و افزود: بانک رفاه در همه زمینه های ریالی و ارزی فعالیت چشم گیری دارد و جزء چهار بانک اصلی ارزی است و به عنوان بانک عامل و فعال ارکان ارزی فعالیت دارد و مدیریت شعب استان اصفهان در زمینه صدور ضمانت نامه حائز رتبه اول در استان است و به دو مشتری بزرگ فولاد مبارکه و ذوب آهن خدمات ارزی ارائه می دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر