16 مرداد 1398 - 11:17

تصویب صورت‌های مالی سال ۹۷ پست بانک در مجمع عمومی

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده پست‌بانک‌ایران با حضور بیش از ۷۷ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن همایش پژوهشگاه فضائی ایران در تهران برگزار شد و صورت‌های مالی سال ۱۳۹۷ به تصویب رسید.
کد خبر : ۱۰۲۸۸۲
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده پست‌بانک‌ایران با حضور بیش از ۷۷ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی از جمله نمایندگان وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارائی، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان خصوصی سازی، سهام عدالت، مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره این بانک، بازرس و حسابرس قانونی و همچنین نمایندگان و وکلای سهامداران برگزار شد که در ابتدای جلسه دکتر شیری نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک ضمن ارائه گزارش عملکرد بانک به سهامداران، پاسخگوی سئوالات آنان طی برگزاری مجمع بود.

همچنین در آغاز مجمع کلیپی از فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه‌های پست بانک ایران پخش و سپس نماینده سازمان حسابرسی بعنوان بازرس قانونی بانک گزارش عملکرد مالی سال ۹۷ را ارائه و سهامداران به بررسی آن پرداخته و تصویب کردند.

گفتنی است: اعضای مجمع در ادامه سازمان حسابرسی را بعنوان بازرس و حسابرس قانونی و روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات را نیز بعنوان روزنامه‌های رسمی این بانک جهت درج آگهی ها تعیین نمودند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر