16 مرداد 1398 - 15:44

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی به شرح ذیل صادر نمود.
کد خبر : ۱۰۲۹۰۵
خبرنگار

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در این پیام آمد است: در عصری که به تعبیر اندیشمندان، ارتباط توده مردم با واقعیت، بیش از هرزمانی وابسته به رسانه‌هاست و این رسانه است که نه‌تنها به انعکاس واقعیت می‌پردازد بلکه حتی قادر است آن را خلق کند، بدیهی است که وظیفه و مسئولیت خبرنگاران در حفظ سلامت ارتباط مخاطبان با واقعیت تا چه اندازه سترگ و خطیر خواهد بود. و همین جایگاه خطیر است که خبرنگاران را در هر نقطه از دنیا در معرض ناملایمات و سختی‌ها قرار داده و خبرنگاری را به شغلی چنین پرخطر تبدیل کرده است.




ره‌آورد ارزشمند خبرنگاران و متاع گرانبهایی که در هریک از مأموریت‌های خویش بی‌هیچ چشمداشتی برای مخاطبان بازمی‌آورند، «آگاهی» است که البته هیچ قیمتی نمی‌توان روی آن گذاشت زیرا به انسان‌ها نسبت حقیقی و درستشان با واقعیت را گوشزد می‌کند و آن‌ها را از خواب‌زدگی و رخوتی که ماحصل انبوه اخبار در گرداگرد ایشان است و به تعبیری حجاب میان آن‌ها و واقعیت شده، بیدار می‌سازد و به اصلاح امور وامی‌دارد.


خدا را سپاس که در میهن عزیزمان از نعمت وجود خبرنگاران صادق و متعهد و حق‌جو به‌وفور بهره‌مندیم و انعکاس دلسوزانه واقعیت‌ها از سوی ایشان همواره ایران اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت خود به بهترین صورت مساعدت نموده است.


اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سرمایه، فرارسیدن روز خبرنگار را به حضور تمامی خبرنگاران عزیز و ارجمند و سایر اهالی محترم رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان مزید توفیقات را در سایه عنایت پروردگار آرزومندم.


همچنین یاد و خاطره شهدای خبرنگار، به‌ویژه شهید صارمی عزیز را گرامی داشته و برای ایشان رحمت واسعه الهی را مسألت می‌نمایم.


فرج اله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر