03 شهريور 1398 - 10:19

همراه کارت شما را در کار خیر یاری می‌کند

اپلیکیشن همراه کارت که در زمینه ارائه خدمات روزمره بانکی فعالیت می‌کند به کمک بخش نیکوکاری، بستری برای انجام امور خیریه را نیز فراهم کرد.
کد خبر : ۱۰۳۴۱۲
همراه کارت

به گزارش ایبِنا، در سراسر دنیا موسساتی وجود دارند که کار آن‌ها تامین سرمایه است. این موسسات صرفا محدود به تامین سرمایه برای کسب و کارها نیستند، بلکه در امور خیریه نیز از این نوع سرمایه‌گذاری‌ها استفاده می‌شود. برای مثال Youhelp.com یک موسسه خیریه جهانی است که غالباً از کمک‌های مردم برای تامین نیازهای کودکان استفاده می‌کند. مثلا در این موسسه کمپینی در زمینه راه اندازی سیستم حمل و نقل برای دانش آموزان اوتیسم ایالت ماسوچوست، در سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ راه اندازی شد و افراد مختلف از سراسر دنیا به مقدار دلخواه در این کار خیر سهیم شدند.


اپلیکیشن "همراه کارت" که در زمینه ارائه خدمات روزمره بانکی فعالیت می‌کند به کمک بخش نیکوکاری، بستری برای انجام امور خیریه را نیز فراهم کرده است. در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند علاوه بر کمک به خیریه‌های شناخته شده‌ای مانند موسسه محک و آسایشگاه کهریزک، در کمپین‌های نیکوکاری نیز شرکت کنند. در این کمپین‌ها به طور مشخص برای یک موضوع خاص مانند تجهیز آزمایشگاه و یا کتابخانه یک واحد آموزشی در یک منطقه محروم اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی می‌شود.



"همراه کارت" که تقریباً هر ماه یک کمپین برای امور خیریه تعریف می‌کند، قصد دارد به زودی امکانات دیگری را نیز برای امور خیریه فراهم کند. امکان پرداخت قبض‌های خدماتی مثل قبض تلفن ثابت خانواده‌های نیازمند یکی از این قابلیت‌ها است.


برای بررسی بیشتر "همراه کارت" و دانلود آن اینجا کلیک کنید

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر