06 شهريور 1398 - 17:10
مدیرعامل بانک صنعت ومعدن:

مهمترین اقدام در شرایط فعلی تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش است

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با تولیدکنندگان استان گلستان بیان داشت: ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی و تکمیل طرح های نیمه تمام نقش مهمی در رونق تولید دارد.
کد خبر : ۱۰۳۵۲۲
حسن مهری در گلستان

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن که به اتفاق هیات همراه امروز چهارشنبه ششم شهریورماه به استان گلستان سفر کرده بود در جمع کارآفرینان این استان حضور یافته و اظهار داشت: با برنامه ریزی که بانک صنعت و معدن در اجرایی کردن اهداف بانکداری شرکتی و اصلاح ساختار مدیریتی خود داشته حمایت از تولیدکنندگان و تامین مالی پرو‍ژه ها با سرعت بیشتری دنبال می شود.

دکتر مهری رونق تولید و ایجاد اشتغال را از هدف های اساسی دولت و جزو سیاست های اصلی این بانک عنوان کرد و گفت: به دلیل حساسیت موضوع تأمین نیازهای مالی صنعتگران و تولیدکنندگان و رضایت آنان، هدف اصلی است که در تمامی شعب و بخش های این بانک سرلوحه تمامی فعالیت ها قرار گرفته است.

رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن تصریح کرد: استان گلستان در مسیر حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی قرار داشته و قابلیت دسترسی به بازار کشورهای آسیای میانه را دارا می باشد و دارای مزیت اقتصادی مطلوبی در بخش گردشگری، صنایع تبدیلی کشاورزی و دامپروری ، صنایع بسته بندی و دارویی است و به همین دلیل از طرح هایی که ارزش افزوده بالایی ایجاد کنند و از قابلیت صادرات محصولات برخوردار باشند، استقبال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش و رونق تولید به الزاماتی نیاز داریم، افزود: یکی از الزامات توسعه کشور این است که به نقطه نظرات فعالان اقتصادی اهمیت داده شود و در بانک صنعت و معدن تلاش کرده ایم یک ارتباط دوسویه و متقابل با تولیدکنندگان داشته باشیم به صورتی که ضمن ارائه مشاوره های تخصصی به کارآفرینان از تجربیات و همفکری آنان بهره مند گردیم.

دکتر مهری یادآور شد: تکمیل زنجیره ارزش و تلاش برای توسعه صنایع تکمیلی باید به‌عنوان یک راهبرد مهم موردتوجه متولیان امر تولید قرار بگیرد زیرا باعث می شود مواد اولیه با هزینه کمتر و سهولت بیشتری در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد و با جلوگیری از خام فروشی، ارزش افزوده بیشتری به شکل زنجیرگونه تا تولید کالای نهایی ایجاد شود.

دکتر حسین مهری و هیات همراه در این سفر یک روزه پیشرفت فیزیکی و روند فعالیت شرکت های بهاران پیمان گلستان (تولید سبزیجات منجمد) و سورن پلیمرخزر (الیاف پلی استر)، عالیا گلستان (صنایع بسته بندی)، سویابین گلستان(تسویه روغن خام گیاهی)، دانش پژوهش فجر(تولید تجهیزات انتقال و نگهداری خون)، آریا تیناژن (انواع داروهای ضد سرطان) و شورابه ید گلستان (استخراج و تولید ید) را مورد بررسی قرار دادند و برای رفع مشکلات این واحدها با مدیران و فعالان بخش صنعت این استان به چاره اندیشی پرداختند.

دیدار با استاندار و مدیران استانی مرتبط با بخش صنعت و معدن از دیگر بخش های سفر یک روزه مدیرعامل و هیات همراه به این استان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر