10 شهريور 1398 - 11:38

محدودیت‌های دسترسی کاربران تجارت‌نو با سامانه ابری شکسته شد

تمامی محدودیت‌های دسترسی کاربران بیمه تجارت‌نو به سامانه های محلی غیر وب که نیاز به نصب بر روی دستگاه‌های مختلف (مانند نرم افزار بیمه‌گری فناوران) داشتند، با سامانه ابری شکسته شد.
کد خبر : ۱۰۳۶۳۴
بیمه تجارت نو

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، برای نخستین بار درصنعت بیمه کشور با استفاده از زیرساخت ابری نرم افزار های درون سازمانی شرکت بیمه تجارت‌نو بر روی بستر وب قرار گرفت.


مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه تجارت‌نو با تاکید بر اینکه مجموعه «بنو» در برداشتن محدودیت‌های دسترسی پیشتاز است در تشریح بیشتراین اقدام،گفت: با راه اندازی سامانه‌ ابری در تجارت‌نو از این پس تمامی کاربران مجموعه می‌توانند با استفاده از هرسخت افزار( pc، mobile، tablet و…) و هر سیستم عاملی (اندروید، ios، Mac os و…) به تمام نرم افزارهای داخل شرکت فارغ از تکنولوژی طراحی، دسترسی داشته باشند، در واقع محدودیت استفاده از نرم افزارهای دسکتاپی که فقط درمحیط ویندوز قابل اجرا بود برداشته شد.


شهرداد عزت دوست ارج نهادن به بیمه گذاران را از مهمترین اصول منشوراخلاقی و کاری  مجموعه تجارت نو برشمرده و افزود: با هدف جلب رضایت کاربران و حفظ استاندارد کاری در گام نهادن به دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطـات، این امکان به وجود آمد با بهره گیری از عنصرخلاقیت، سرویس قدرتمندی پایه گذاری کنیم که درنوع خود اولین تجربه موثر میان شرکت‌های بیمه‌ای محسوب می شود.


وی با اعلام اینکه تلاش واحد فناوری اطلاعات و مدیران شرکت منجر به طراحی سامانه قدرتمند ابری اختصاصی این شرکت شد افزود: نقطه قوت سامانه این است که به سادگی می تواند هر گونه نرم افزار یا سیستم عاملی را با کیفیت بالا در هر نقطه ای از جهان در اختیار کلیه بیمه گذاران و فعالان بیمه تجارت‌نو قرار دهد.


مدیر فناوری اطلاعات وارتباطات بیمه تجارت‌نو؛ مدیریت متمرکزمنابع، دسترسی به تمامی نرم افزارها با هر پلتفرمی در تمامی نقاط جهان، کاهش هزینه‌های انرژی درسازمان با جمع آوری تجهیزات سخت افزاری، بالاتر رفتن امنیت اطلاعات درنتیجه حذف سیستم های جزیره‌ای، افزایش نظارت بر رفتار کاربران و توانایی کاهش مصرف منابع و کم شدن هزینه های سخت افزاری سازمان در بلند مدت و در نهایت توانایی حرکت به سمت VDI و حذف تمامی رایانه های شخصی سازمانی را از مزایایی این سامانه جدید برشمرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر