14 شهريور 1398 - 09:26
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

بانک صنعت و معدن نقش مهمی در توسعه کشور دارد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: بانک صنعت و معدن نقش مهمی در توسعه کشور دارد و امیدوارم با حمایت مجلس و دولت بتواند در این شرایط حساس نقش حیاتی خود را در کمک به صنایع و معادن کشور ایفا کند.
کد خبر : ۱۰۳۷۹۱
الیاس حضرتی

به گزارش ایبِنا از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، الیاس حضرتی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشستی که روز چهارشنبه ۱۳ شهریور با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران و رؤسای شعب این بانک داشت ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار داشت: کاهش و قطع وابستگی اقتصاد به نفت یکی از مهمترین موضوعاتی است که حسب منویات مقام معظم رهبری در دستور کار مجلس و دولت قرار گرفته و اصلاح نظام بودجه ریزی در کشور نیز بر اساس همین اصل در دستور کار قرار دارد.
وی با تجلیل از نقش ارزنده بانک صنعت و معدن در ایجاد و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی بیان داشت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار ببندیم و برای گذار از موانع پیش رو حمایت از شبکه بانکی ضرورت دارد.
حضرتی با اشاره به نقش توسعه ای بانک صنعت و معدن در توسعه زیرساخت های کشور در حوزه صنعت و معدن اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی دقیق و ارائه تسهیلات به کارآفرینان و تولیدکنندگان سطح تولید و اشتغال کشور حفظ و ارتقا یابد.
رییس کمیسیون اقتصادی با توجه به محدودیت منابع کشور خواستار تخصیص بهینه منابع به صنعتگران شد و از عملکرد و خدمات بانک صنعت و معدن تشکر و قدردانی کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر