30 مرداد 1395 - 09:59
مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان تهران:

حمایت بانک مسکن از زندانیان جرایم غیرعمد قابل تقدیر است

بانک مسکن در دو سال اخیر منابعی را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از محل کمک‌های مردمی و کارمندان این بانک تامین کرده است که جای تقدیر دارد.
کد خبر : ۱۰۴۱۵
حمایت بانک مسکن از  زندانیان جرایم غیرعمد قابل تقدیر است


به گزارش روز شنبه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران( ایبِنا) و به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، صادق صداقت مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان تهران، گفت:خوشبختانه حمایت‌های مردمی و نظام بانکی در زمینه حمایت از زندانیان نیازمند و آبرومند طی سال های اخیر بیش از پیش افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه بانک مسکن در راستای امر نیکوکارانه آزادی زندانیان آبرومند ، شماره حساب ویژه‌ای اختصاص داده است، اظهارداشت: هموطنان نیکوکار می‌توانند از طریق واریز کمک های مالی خود به حساب شماره 6280231522222222 بانک مسکن، در انجام فعالیت های خیرخواهانه و حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد با بانک مسکن سهیم شوند.
مدیر روابط عمومی ستاد دیه استان تهران با تشریح آخرین وضعیت فرآیند آزادی زندانیان آبرومند، تصریح کرد: ستاد دیه حساسیت ویژه‌ای نسبت به کمک‌های مردمی دارد چراکه خود را امانتدار مردم می داند، بنابراین کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان آبرومند نیازمند با دقت و حساسیت هزینه می‌شود.
وی با یادآوری اینکه ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند کل کشور از سال 69 تشکیل و در سال 83 نیز ستاد دیه استان تهران ایجاد شد و فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: از ابتدای تاسیس ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان کشور در سال 69 تا کنون بیش از 100 هزار نفر زندانی غیرعمد و آبرومند در کل کشور و از سال 83 همزمان با تاسیس ستاد دیه در استان تهران بیش از 7 هزار نفر به همت مردم و سیستم بانکی آزاد شدند.
مدیر روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران افزود: همچنین در سال جاری تاکنون 230 زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند که از این تعداد 22 نفر بابت دیه، 109 نفر بابت بدهکاری مالی، 86 نفر بابت مهریه و 13 نفر نیز بابت نفقه در زندان بودند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها