01 مهر 1398 - 11:02
طبری خبرداد؛

رشد ۵۰۰ درصدی ایران کیش در درگاه اینترنتی

مدیرعامل ایران کیش از رشد ۵۰۰ درصد ایران کیش در زمینه درگاه اینترنتی و رشد ۱۲۸ درصدی تراکنش‌های اپلیکیشن پات در همایش توسعه کسب و کار این شرکت خبر داد.
کد خبر : ۱۰۴۹۴۹
پیمان طبری

به گزارش ایبِنا، پیمان طبری، مدیر عامل ایران کیش در همایش توسعه کسب و کار این شرکت با بیان اینکه از اول مهرماه به دنبال این خواهیم بود تا شعار سفر به سوی برتری را عملی کنیم گفت: حفظ وضعیت موجود، رسیدن به پیش بینی های مالی و حرکت به سطح برتری سه گامی است که دنبال می کنیم.


وی ادامه داد: دراین شش ماه، رشد خیلی خوبی داشتیم و وضعیت ما مثبت شده است. در تراکنش هانیزاین رشد وجود داشته است اما هنوز با ایده آل ها فاصله داریم.


مدیر عامل ایران کیش گفت: در حال حاضر دربهترین حالت بودجه قرار گرفته ایم. ایران کیش نه تنها دراین مدت هیچ گونه سقوطی نداشته بلکه آمار نشان می دهد وضعیتش از سال گذشته بهتر است.  می دانم با برنامه ریزی هایی که اتفاق می افتد بهتر از این در انتظارمان است.


طبری گفت : پروژه ای که در بانک تجارت تعریف شده است به ما کمک می کند بدانیم درد بانک ها چیست و بدانیم برای همکاری بیشتر چه چیزی به شعب بگوییم.


مدیر عامل ایران کیش اظهار کرد: ما برای درگاه IPG  به شما نیاز داریم. امسال دردرگاه اینترنت رشد ۵۰۰ درصدی داشتیم. اما ایده آل من خیلی بیشتر ازاین هاست. سرویس های بسیار ویژه ای را می‌توانیم روی IPG قراردهیم.


وی اظهار کرد: ایران کیش در سال ۹۹ جزو مکان هایی خواهد شد که ورود به آن آرزوست. سفر به سمت برتری آرمان ماست که در این همایش کلید خورد.


رشد ۱۲۸ درصدی تراکنش‌های پات


شهره آقابابایی، معاون کسب و کارهای نوین نیز با مقایسه شش ماهه  اول ۹۸ نسبت به شش‌ ماه ۹۷ گفت: در تراکنش های اپلکیشن های پات  ۱۲۸ درصد رشد داشتیم. در تراکنش های مشمول سمپاتی شاهد  ۱۷۵ درصد رشد بودیم.


وی با بیان اینکه تراکنش‌های QR کد هم شامل طرح سمپاتی می‌شود، گفت: به زودی قابلیت هایی روی QR کد اضافه می شود که به شدت نسبت به قبل رقابتی است.


آقا بابایی گفت: به زودی یک رویداد بزرگ برای پات اتفاق می افتد و یک لباس جدید برتن خواهد کرد. شهره آقابابایی در پایان اظهارات خود در مقابل پشتیبانان تعظیم کرد.


تحولات در فناوری اطلاعات


بهزاد علیپور، معاونت فناوری اطلاعات‌ در این همایش گفت: پیاده سازی اسکرام و آی تی مستر پلن در دستور کار معاونت آی تی است و در حال برنامه‌ریزی برای بهبود هستیم. در حوزه BI تغییراتی در عملکرد ایجاد کردیم و گزارش های چابک تر و بهتری را خواهیم داشت.


وی، اضافه کرد: یکی از ویژگی های ایران کیش محصولات آن است که ارتقای کیفیت آن را در نظر گرفته ایم. برنامه های خود را نیز براساس بازخوردها تبیین می کنیم تا به سفر به برتری که آقای طبری بدان اشاره داشتند دست یابیم.


پتانسیل های بزرگ


وحید حجتی، معاونت توسعه بازار نیز با بیان اینکه ایران کیش در سهم بازار از نظر مبلغ تراکنش رتبه سوم را دارد به مقایسه برنامه و عملکرد ایران کیش طی ماه های گذشته پرداخت و از پروژه های تازه ایران کیش در همکاری با بانک ها و موسسات خبرداد.


وی گفت : پتانسیل های بسیار بزرگی درایران کیش وجوددارد که باعث افتخار ماست.


کمیته های استانی


علی یادگار، مدیر پروژه بانک تجارت با اشاره به تشکیل کمیته های استانی ایران کیش گفت: اعضای کمیته شامل مدیر منطقه، معاون اداری منطقه، کارشناس بازاریابی، روسای شعب تاثیرگذار و مسئول دفتر شرکت خواهد بود.


وی اظهار کرد: خروجی کمیته های استانی در کمیته مرکزی بررسی می شود. شناسایی و تعیین بازارهای گروهی و بازارهای منطقه، شناسایی و جذب اصناف سودده در منطقه، بررسی مشتریان زیان ده، تهیه و تنظیم گزارشات ماهیانه مربوط به عملکرد دستگاه های پایانه فروشگاهی به تفکیک شعب، بررسی و عملکرد بازاریابی شعب و شرکت به صورت هفتگی، رصد شعب در راستای تحقق اهداف ابلاغی، بررسی آسیب شناسی پیگیری تا حصول نتیجه و تهیه صورتجلسات از نتیجه بررسی های به عمل آمده و ارسال گزارش های مشکلات به مدیریت امور استان ها جهت طرح در کمیته پیشبرد فروش از جمله وظایف این کمیته است.


الگوی متفاوت


رضا محمدی، معاونت امور پذیرندگان نیز دراین نشست با بیان اینکه در شرکت های پیشرو ۶۵ درصد پیشرفت به خاطر نیروی انسانی است. عمده ترین دلیل ترک مشتریان و از دست دادن بازار توسط شرکت ها را نوع رفتار با مشتریان دانست. وی اهمیت خدمات، رقبا در از دست دادن مشتریان را بعد از نوع رفتار ارزیابی کرد. محمدی اظهار داشت : هدفم این است که در کنار شما عزیزان الگوی متفاوتی بسازیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر