02 شهريور 1395 - 15:44
جهت تسهیل در پاسخگویی به مشتریان صورت گرفت؛

افزایش زمان پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در هفته دولت

همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور تسهیل در زمینه پاسخگویی مطلوب و مناسب به مشتریان،زمان پاسخگویی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن دو ساعت افزایش یافت.
کد خبر : ۱۰۵۲۴
افزایش  زمان پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در هفته دولت

به گزارش روز سه شنبه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران( ایبِنا) و به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (Call center) با حضور کارشناسان مجرب آماده پاسخگویی به مشتریان در زمینه‌های خدمات و عملیات بانکی هستند.
از آنجایی که بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه بخش مسکن و ساختمان محسوب می شود، بیشترین سوالات مشتریان این بانک در تماس با مشاوران این مرکز در حوزه انواع تسهیلات بانکی اعم از باسپرده و بدون سپرده است.
این مرکز علاوه بر پاسخگویی به مشتریان در خصوص خدمات و تسهیلات بانکی، پذیرای انتقادها و پیشنهادهای مشتریان نیز است.
کارشناسان و مشاوران مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، همه روزه از ساعت 7:30 تا 16 و پنج شنبه‌ها از ساعت 7:30 تا 13 آماده پاسخگویی و دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان هستند که در هفته دولت ساعت کاری مشاوران این مرکز از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 18 افزایش می یابد.
لازم به ذکر است، مرکز ارتباط با مشتریان این بانک بعد از ساعات مذکور به صورت 24 ساعته با ضبط صدای مشتریان آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات بوده و در اسرع وقت به بررسی این انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به آنها می پردازد.
بر این اساس، شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها نیز می توانند با شماره 61088-021 تماس حاصل کنند.


** مدیران ارشد بانک مسکن آماده پاسخ گویی به مشتریان


 در راستای افزایش ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک مسکن با مشتریان، مدیران ارشد این بانک همزمان با هفته دولت ضمن بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان، به صورت تلفنی به سوالات مشتریان در حوزه تسهیلات و انواع خدمات بانکداری پاسخ می‌دهند.
بر این اساس روزهای شنبه ششم شهریور و یکشنبه هفتم شهریور روسای ادارات کل امور شعب استان تهران، امور شعب شهرستان‌ها، اعتبارات و تامین مالی، تبصره‌ای و اداره کل سازمانها و روش های بانک مسکن از ساعت 10 تا 12 به سوالات مشتریان در حوزه خدمات و تسهیلات بانکی پاسخ می دهند که بیشترین سوالات مشتریان این بانک در تماس با مشاوران این مرکز در حوزه انواع تسهیلات بانکی اعم از باسپرده و بدون سپرده است.


روزهای دوشنبه هشتم شهریور و سه شنبه نهم شهریور نیز رئیس اداره کل فناوری اطلاعات و رئیس اداره کل خدمات نوین بانک مسکن از ساعت 10 تا 12 با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان آماده پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و نوین بانک هستند.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در بهمن ماه 1385 راه اندازی شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها