04 مهر 1398 - 09:38

بانک رفاه: همچنان از جانبازان حمایت می کنیم

بانک رفاه کارگران همواره در مسیر ایفای مسئولیت های اجتماعی اهتمام داشته است و از تمام توان و ظرفیت خود برای حمایت از جانبازان اعصاب و روان استفاده می‌کند.
کد خبر : ۱۰۵۲۷۷
بانک رفاه: همچنان از جانبازان حمایت می کنیم

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: بانک رفاه همانگونه که در خدمت رسانی به شهروندان عزیز تلاش می کند و پیشتاز است، خدمت به جانبازان و  ایثارگران جنگ تحمیلی را نیز جزو  وظایف و افتخارات خود می داند که امید است توانسته باشد تاکنون رضایت خاطر این عزیزان را جلب کند.


در این گزارش آمده است: همانگونه که مدیر عامل محترم بانک تاکید دارند که امروز کشور در عرصه جنگ اقتصادی است و در این شرایط نظام بانکی به عنوان سرباز این جنگ اقتصادی می تواند سهم مهمی در کاهش فشار بر روی مردم داشته باشد، پرسنل زحمتکش این بانک در این دوران تحریم و حساس با کمک و همدلی یکدیگر به تکلیف شرعی خود به خوبی عمل کرده و گامی مهم در دفاع از خون شهدا برداشته اند.


در پایان خاطرنشان می شود: بانک رفاه کارگران در سال 97 ، خرید و ساخت مسکن برای 9 هزار و 119 نفر از خانواده های شهدا و جانبازان را از طریق اعطای تسهیلات به مبلغ پنج هزار و 332 میلیارد ریال به عهده داشته است.

برچسب ها: حمایت جانبازان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر