04 مهر 1398 - 09:42
مدیر عامل بانک صنعت و معدن:

همکاران ایثارگر باید الگوی سایر کارکنان بانک باشند

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تاکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای اعتلای ایران اسلامی از جان خود گذشتند و امروز همکاران ایثارگر می بایست الگوی سایر کارکنان این بانک باشند.
کد خبر : ۱۰۵۲۸۹
حسین مهری در هفته دفاع مقدس

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نشست خانواده ایثارگران بانک صنعت و معدن با حضور حسین مهری مدیرعامل و اصغر پاک طینت عضو هیأت مدیره و مسئول امورایثارگران و جمعی از مدیران این بانک امروز چهارشنبه سوم مهرماه برگزار شد.
در این مراسم دکتر مهری ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفتم مهرماه سالروز تأسیس این بانک اظهار داشت: هم زمان شدن ماه محرم و هفته دفاع مقدس یادآور فداکاریهای ملت ایران در سایه ایثار و فداکاری امام الحسین (ع) بوده و مسئولیت سنگینی است که امروز بر دوش ما قرار دارد و قطعا منبع عظیم تمامی ایثارها و فداکاریها متعلق به کربلاست؛ آن فرهنگ توانست جوان‌هایی را پرورش دهد که برای آب و خاک و سربلندی میهنشان جانشان را فدا کنند.
وی بیان داشت: اکنون که کشور در شرایط تحریم های ظالمانه و یک جنگ نابرابر قرار دارد، لزوم تداوم فرهنگ ایثار و مقاومت در برابر دشمنان ملت ایران اهمیتی دوچندان می یابد.
دکتر مهری افزود: امروز تولیدکنندگان، جهادگران عرصه اقتصاد هستند و بانک صنعت و معدن به عنوان حامی آنان همواره حضوری مؤثر و مستمر دارد و لازم است که ما به مسئولیت خطیری که برای حفظ سربلندی ایران اسلامی در عرصه رونق تولید و خودکفایی کشور داریم، عمل کنیم.
وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران که افتخار کشور هستند، باشیم و امید است، بتوانیم ادای وظیفه کرده و تا رسیدن به اهداف‌ بلند امام (ره) از پا ننشسته و ادامه دهنده راه پاک آن شهیدان بزرگوار باشیم.
دکتر مهری ضمن تشکر از جناب آقای پاک طینت و اقدامات انجام شده در راستای حمایت از خانواده ایثارگران بانک صنعت و معدن بر ادامه برگزاری این نشست ها در جهت حل مسائل و مشکلات ایثارگران تاکید کرد و افزود به دلیل اهمیت رسیدگی به امور ایثارگران، عضو هیات مدیره که بالاترین مقام سیاست گزاری را دربانک بر عهده دارد مسئول این امر مهم گردیده است.
اصغر پاک طینت مسئول امور ایثارگران نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، عنوان داشت: ایثارگران باید بهترین عملکرد را داشته باشند چرا که به دلیل انتظاراتی که از آنان وجود دارد رفتار سازمانی آنان سرمشق دیگر کارکنان بانک است.
وی خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان مخصوصا خانواده شهدا و ایثارگران باید برای ارتقای جایگاه بانک و بهبود روش ها و فرآیندها در سازمان پیشنهادهای سازنده ارائه کنند و دغدغه آنان افزایش کارایی و بهره وری در بانک باشد.
مشاور امور ایثارگران افزود: اقدامات در خور توجهی برای بهبود وضعیت ایثارگران در بانک صورت گرفته و در نظر داریم پورتال ایثارگران را برای افزایش ارتباط با آنان راه اندازی نماییم و به طور مستمر پیگیر مسائل آنان باشیم.
در خلال این جلسه همچنین تعدادی از کارکنان ایثارگر به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند و دیدگاههای آنان از سوی مدیرعامل و اعضای حاضر در جلسه مورد بحث قرار گرفت.
پس از آن ذبیح الله سلمانی مدیر امور سرمایه انسانی این بانک نیز به بیان موارد قانونی مرتبط با امور ایثارگران و پاسخ سؤالات مطرح شده توسط همکاران ایثارگر پرداخت و مقرر شد در کوتاهترین زمان ممکن به مسایل مطروحه رسیدگی شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر