06 مهر 1398 - 11:12
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد:

قیمت نان تغییر کرد/ تخلفات را گزارش دهید

سرپرست بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران با تاکید بر تغییرات قیمت نان از مردم تقاضا کرد تا تخلفات را گزارش دهند.
کد خبر : ۱۰۵۴۱۸
نان

بهنام نیک منش در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره تعیین تکلیف قیمت نان در شهر تهران اظهار داشت: در راستای تصمیمات جلسه ۱۰ مردادماه ۹۸ شورای عالی هماهنگی اقتصادی دولت و جلسه ۱۳ تیر ۹۸ کارگروه ساماندهی آرد و نان درباره سقف نان، مقرر شد تا قیمت فروش گندم درب سیلو و انبارهای تحت اختیار شرکت بازرگانی دولتی ایران سراسر کشور به کارخانجات آرد بدون تغییر نسبت به سال ۹۳ و برای نانوا خانه های یارانه ای از قرار هر کیلوگرم ۶۶۵ تومان و برای سایر تولیدکنندگان نان از جمله خبازی های تحت عنوان آزادپز، حجیم، نیمه حجیم فانتزی و صنعتی ۹۰۰ تومان باشد.


وی افزود: از تاریخ ۱ مهر ۹۸ قیمت مصوب انواع نان یارانه‌ای برای شهر تهران با پیشنهاد اتحادیه‌های ذی ربط و بر پایه محاسبات سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان و تصویب کارگروه ملی ساماندهی گندم و آرد و نان به گونه ای است که حداکثر قیمت در واحدهای یارانه ای، برای نان‌های بربری ۱۰۰۰ تومان، سنگک ۱۲۰۰ تومان، تافتون ۵۵۰ تومان و برای لواش ۳۰۰ تومان و در واحدهای آزادپز، قیمت نان‌های بربری ۱۵۰۰ تومان، سنگک ۱۸۰۰ تومان، تافتون ۸۵۰ تومان و لواش ۴۵۰ تومان اعلام شده است.


سرپرست بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران ، تاکید کرد: قیمت نهایی نان تغییر کرده و در سایر شهرها هم باید در استانداری در کارگروه گندم، آرد و نان استانی با پیشنهاد اتحادیه ذی ربط و سازمان صنعت و معدن و تجارت و مسئولیت استانداران بررسی و تصویب شود.


به گفته نیک منش، اگر مردم تخلفی مشاهده کردند به بازرسی اتحادیه ذی ربط و اتاق اصناف ایران اطلاع دهند، همچنین می‌توانند با تلفن گویای ۱۲۴ نیز تخلفات را اعلام کنند. البته باید این تغییرات قیمتی با درج در تابلویی به اطلاع عموم مردم برسد.


برچسب ها: اصناف نان
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر