06 مهر 1398 - 13:23

سرمایه گذاری ویژه بانک تجارت برای ارتقای سهم بازار ایران کیش

قائم مقام بانک تجارت از سرمایه گذاری ویژه این بانک برای ارتقاء سهم بازار شرکت ایران کیش خبر داد.
کد خبر : ۱۰۵۴۳۲
ایران کیش

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت ایران کیش، نادر خواجه حق وردی، قائم مقام بانک تجارت گفت: از جمله این سرمایه گذاری ها موضوع پایانه های فروش و ارتقای سهم آن ها در بازار چه از لحاظ تعداد تراکنش و چه از لحاظ مبلغ است که انتظار داریم ایران کیش آن را فراهم کند.


وی درباره چرایی همکاری بیش از گذشته بانک تجارت و ایران کیش طی ماه های گذشته گفت: شرکت ایران کیش و بانک تجارت تصمیم گرفتند تا با رودررویی با چالش های بازار،  کمبودها و ضعف های توسعه در این رابطه را شناسایی کنند. از همین رو کمیته هایی تشکیل شده است و کمیته ها با اختیارات کافی از لحاظ مدیریتی و پشتیبانی، ساختار را حمایت می کنند . این  کمیته ها دائما در حال رصد عملکردها  هستند. ارزیابی  به عمل می آورند و ضعف ها و کاستی ها را هم در سریعترین حد ممکن جبران می کنند.


حق وردی در باره محصولات ایران کیش اظهار کرد: همه محصولات ایران کیش حائز اهمیت است ، اما طبیعتا هریک از این محصولات برای بازارهای خاصی اهمیت دارد این که در حال حاضر سرمایه گذاری روی دستگاه های پوز و ام پوز صورت گرفته است می تواند برای بانک و شرکت حائز اهمیت باشد، چرا که همچنان در آمد دراین بخش بسیار چشمگیر است .


قائم مقام بانک تجارت درباره محصول مشترک آسان خرید بانک تجارت و ایران کیش اظهارکرد: در شرایط عادی که هنوز وضعیت اقتصادی تحت الشعاع قرار نگرفته  بود، این امکان بود تا مردم انواع و اقسام کالاها چه کالاهای الکترونیکی چه کالاهای فنی و مصرفی از فروشنده های متعدد خریداری و به اقساط و با تضمین بانک تهیه کنند. اما وقتی قیمت کالاها افزایش پیدا کرد و کالا ها نایاب و  واردات محدود شد، هم اکنون فروشگاه های ثبت شده حقوقی و قانونی مثل رفاه ، اتکا و... که از تثبیت لازم قیمت ها برخوردار هستند می توانند برای مشتریانشان به صورت کلان و کلی از بستر آسان خرید استفاده کنند .


اگر بازار به آرامش برسد قطعا این سیستم  فراگیری بیشتری خواهد داشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر