07 مهر 1398 - 08:16

مدیر جدید بانک صنعت و معدن در استان همدان معرفی شد

در جلسه ای که در روز پنجشنبه چهارم مهر ماه سال جاری با حضور حسین عسکری عضو هیأت مدیره و مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری در محل ساختمان مدیریت شعبه بانک صنعت و معدن همدان برگزار شد.
کد خبر : ۱۰۵۴۹۶
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین عسکری در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از زحمات سرپرست پیشین و همکاران شعبه همدان اظهار داشت: این بانک علیرغم در اختیار داشتن دو درصد منابع بانکی و وجود نوسانات ارزی توانسته است، ریسک اعتباری خود را در حدود ۱۴ درصد حفظ کند.


در ادامه، این عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن به تبیین لزوم جذب منابع و تغییر پرتفوی بانک از ارزی به ریالی پرداخت و بر نقش مؤثر شعب در جذب منابع و وصول مطالبات تأکید کرد. وی ضمن تشریح وضعیت صورت‌های مالی بانک از لزوم توانمندسازی شعب با آموزش، افزایش دانش و تبدیل آن به مهارت جهت مقابله با چالش‌های پیش رو سخن گفت.


حسین عسکری همچنین به بیان اصول حرفه‌ای‌ سازمان پرداخته و آن را شامل آگاهی کامل بر استعدادها و توانایی‌ها، صرف وقت کافی جهت شناخت مشتری و کشف خواسته‌ها، ارائه خدمت متناسب با خواسته مشتری، ایجاد اعتماد، تصمیم‌گیری به موقع، انتقال تجارب و دانش از همکاران باتجربه به همکاران جدید، داشتن انصاف در ممیزی‌ها، انجام فعالیت‌ها با مشورت و رعایت اخلاق در امور دانست.


مصطفی راستی فر نیز ضمن تشکر از زحمات مرتضی شریفی مدیر سابق شعبه همدان و آرزوی موفقیت فرشید رادور زنگنه به عنوان مدیر جدید به بیان اهداف و برنامه های بانک در جهت تقویت مشتری‌مداری از طریق ارائه خدمات متنوع پرداخت.


همچنین در این جلسه مرتضی شریفی خلاصه‌ای از سابقه و عملکرد شعبه و آمار مربوط به فعالیت‌های انجام شده در راستای ارتقای شاخص های عملکردی بانک در استان را ارائه کرد. فرشید رادور زنگنه نیز ابراز امیدواری کرد که این شعبه با مساعدت و پشتیبانی تمامی کارکنان در راستای اهداف بانک در مسیر رشد و توسعه صنعتی استان قدم بردارد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر