08 مهر 1398 - 08:14

آغاز احداث سومین مدرسه‌ بانک رفاه در استان لرستان

در مراسمی کلنگ احداث سومین مدرسه‌ بانک رفاه در استان لرستان، در روستای باباجان از توابع بخش میربک جنوبی شهرستان نورآباد به زمین زده شد.
کد خبر : ۱۰۵۶۵۱
آغاز احداث سومین مدرسه‌ بانک رفاه در استان لرستان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، رحمتی، عضو هیأت مدیره بانک رفاه در این مراسم ، حمایت های بانک رفاه از مدرسه سازی را شایان توجه دانست و گفت: در بحث مدرسه سازی بانک رفاه در ۹ استان مشارکت داشته و امروز کلنگ سومین مدرسه در استان لرستان با کمک مالی بانک رفاه به مبلغ ۵ میلیارد ریال به زمین زده می شود.


وی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و با اشاره به حضور بانک در مدارس احداثی با مشارکت بانک رفاه اظهار داشت: امسال با شروع سال تحصیلی جدید، زنگ مدارسی که با مشارکت بانک در مناطق محروم احداث شده بودند به طورهمزمان در ۱۱ استان کشور به صدا در آمد که از افتخارات بانک رفاه محسوب شده و این بانک آمادگی دارد تا بیش از این در مناطق محروم حضور داشته باشد.


عضو هیأت مدیره با اشاره به تسهیلات پرداختی بانک رفاه افزود: این بانک تسهیلات قرض الحسنه متعددی در بخش های آزادسازی زندانیان، کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، خانواده معزز شهدا، کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان پرداخت کرده است و  می توان گفت امروز بیش از ۸۰ درصد از تعهدات بانک رفاه بابت  سیل زدگان ۲۲ استان کشور پرداخت شده و هموطنان شهرستان نورآباد نیز از این تسهیلات برخوردار شده اند.


رحمتی با تأکید بر مسئولیت های اجتماعی به منزله یکی از راهبردهای بانک رفاه اتصریح کرد: مسئولیت های اجتماعی در بودجه بندی سالاانه و در برنامه ریزی ها و استراتژی های بانک، ملحوظ نظر است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر