09 مهر 1398 - 11:03
نمازی مطرح کرد؛

آمادگی یاس ارغوانی برای راه‌اندازی دستگاه‌‎های پرداخت جدید سوختی

مدیرعامل شرکت یاس ارغوانی از آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی دستگاه‌های پرداخت جدید طراحی شده در جایگاه‌های سوخت در صورت هماهنگی لازم با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد.
کد خبر : ۱۰۵۸۱۳
یاس ارغوانی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت یاس ارغوانی، محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت یاس ارغوانی با اشاره به اینکه یاس ارغوانی از بنیانگذاران ارائه‌دهنده راهکارهای پرداخت در کشور است، گفت: در این نمایشگاه نیز فرصت پیدا کردیم که با حضور شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و فعالان این حوزه محصولات جدیدی را به نمایش بگذاریم که این محصولات جایگزین سرویس‌های قدیمی که اکنون در جایگاه‌های سوخت وجود دارد، شود.


به‌ گفته وی، با توجه به سامانه‌هایی که شرکت یاس ارغوانی طراحی کرده توانسته‌ایم کلیه سیستم‌ها و کارهایی که در جایگاه سوخت انجام می‌شود را مکانیزه کنیم. به این معنی که همه فعالیت‌ها در جایگاه‌های سوخت، حتی میزان مصرف مخازن دستگاه‌ها به‌صورت مکانیزه برآورد و چرخه‌ای را در رابطه با میزان سوخت جایگاه، تأمین سوخت و عرضه آن ارائه می‌شود.


نمازی اضافه کرد: پرداخت بر دستگاه‌های دیسپنسر روشی است که تقریباً یک سال گذشته در چند جایگاه سوخت پایلوت و عرضه شده است. علاوه‌بر آن مجوزهای شرکت پخش فرواده‌های نفتی از لحاظ امنیتی اخذ شده است. همچنین این دستگاه‌های پرداخت از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آزمایش شده و اگر هماهنگی‌های لازم با سیستم‌های شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی انجام شود، این محصول راه‌اندازی می‌شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر