17 مهر 1398 - 08:39

مهدی رضایی مدیرعامل بانک انصار شد

مهدی رضایی به عنوان مدیرعامل جدید بانک انصار معرفی شد.
کد خبر : ۱۰۶۵۴۶
بانک انصار لوگو

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک انصار، جلسه معارفه مدیرعامل جدید و تکریم مدیرعامل پیشین بانک انصار برگزار شد و در آن مهدی رضایی که پیش از این سوابق اجرایی در بانک‌های گردشگری، پارسیان، شرکت ارتباط فردا و سرپرست اجرایی موسسه اعتباری ثامن را در پرونده کاری خود داشته است، به عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.


در این جلسه که در آن دکترحسینی عضو هیأت مدیره بانک سپه و رییس هیأت مدیره بانک انصار، آقای رضایی عضو هیأت مدیره بانک انصار، دکتر فرحی عضو هیأت مدیره بانک سپه و جانشین هیأت مدیره بانک انصار و دکتر ابراهیمی مدیرعامل سابق بانک انصار حضور داشتند، دکتر حسینی ضمن برشمردن شرایط ادغام و ضرورت‌های مرتبط با آن، از زحمات و خدمات آقای ابراهیمی قدردانی کرده و به معرفی دکتر رضایی به عنوان مدیرعامل جدید پرداخت.


براساس این گزارش، در این جلسه دکترابراهیمی نیز گزارش مختصری از موفقیت‌ها ودستاوردهای بانک انصار را در دوره مدیریت خود ارایه داد و برای دکتر رضایی آرزوی موفقیت کرد.


در ادامه جلسه معارفه، دکتر رضایی از دکتر ابراهیمی قدردانی کرده و سپس به برشمردن اهداف، سیاست ها و برنامه های خود برای مدیریت دوران ادغام پرداخت.


آقای رضایی تصریح کرد: قطعا افتخارات بانک انصار حاصل زحمات مدیران و کارکنان مجموعه ارزشی انصار بوده است و از همگی خواست همچون گذشته در کنار یکدیگر کمک کنند تا این امانت را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)، مطابق با دستور رهبر معظم انقلاب و با برنامه ریزی و فرآیند محوری  به درستی به هدف نهایی خود که همان ادغام در بانک سپه است سوق دهیم.


شایان ذکر است، برگزاری جلسه معارفه پیرو مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک انصار برگزارشد که در آن، آقای مهدی رضایی سرپرست اجرایی موسسه اعتباری ثامن در کنار آقایان حسینی، فرحی، سعیدی مدنی و فروتن به عنوان عضو هیأت مدیره جدید بانک انصار انتخاب شده بود. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر