06 آبان 1398 - 13:48
مدیرعامل پست بانک ایران:

عملکردبانک، نشان ازدستیابی به ثبات‌در برنامه‌های تدوین شده است

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل پست‌بانک‌ اظهار داشت: عملکرد شش ماهه اول سال‌جاری نشان از دستیابی به ثبات و حرکت در مسیر صحیح حرکت برنامه‌های تدوین‌شده و نزدیک‌شدن به سوددهی بانک است.
کد خبر : ۱۰۸۱۶۲
پست بانک

به گزارش ایبِنا  و به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، دکتر شیری  در کارگاه آموزشی کارگروه پایش و کنترل درگاه‌های الکترونیک این بانک ضمن تأکید بر همگرائی و برنامه‌ریزی صحیح صف و ستاد در اجرای مأموریت‌های بانک در کارگاه آموزشی کارگروه پایش و کنترل درگاه‌های الکترونیک این بانک ضمن تأکید بر همگرائی و برنامه‌ریزی صحیح صف و ستاد در اجرای مأموریت‌های بانکدرادامه افزود: هماهنگی و هم‌جهت بودن در اجرای برنامه‌ها موجب توانمندی و قدرتمندی می‌شود و وجود کارشناسان متعهد و متخصص در حوزه‌های مختلف عامل تعیین‌کننده برای هماهنگی بین واحدهای برنامه ریز و عملیات است.



شیری؛ شعب و باجه‌های بانکی درسطح کشور را نقطه اتصال بانک با جامعه هدف دانست و اظهارداشت: اگر آنها بصورت کارا و منسجم فعالیت نمایند قطعاً ذینفعان و مشتریان به ویژه سهامداران از مزایای بیشتری بهره‌مند خواهند شد.



مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به این نکته که بدنه اصلی بانک، نقش توسعه‌ای را دارا می‌باشد تصریح کرد: باید در ماه‌های باقی مانده تا پایان سال‌جاری برنامه ابلاغی را تا رسیدن به اهداف تعیین‌شده بخوبی پیش ببریم تا در سال ۱۳۹۹ درقالب استراتژی تدوین شده و بلندمدت حرکت کنیم.



وی درپایان ضمن ارائه گزارش عملکرد بانک طی نیمه اول سال ۱۳۹۸و تشریح شاخص‌های مختلف ترازنامه بانک و تأکید بر تلاش مضاعف مجموعه بانک، رهنمودها و توصیه‌های لازم را نیز به کارشناسان حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی، فناوری اطلاعات و باجه‌های بانکی در راستای پیشبرد اهداف بانک ارائه نمود.
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر