در سال جاری رقم خورد،

رشد ۷۰.۹ درصدی سهام و افت ۱۳.۲ و ۱۴.۲ درصدی بازار ارز و سکه

مقایسه عملکرد بازارهای سهام، ارز و سکه در سالجاری نشان می‌دهد در حالی که بازار سهام ۷۰.۹ رشد داشته بازار ارز(دلار) با افت ۱۳.۲ درصدی و بازار سکه با کاهش ۱۴.۲ درصدی مواجه بودند.
کد خبر : ۱۰۸۵۰۹
گزارش تصویری بورس اوراق بهادار تهران

به گزارش خبرنگار ایبِنا، مقایسه عملکرد بازارهای سهام، ارز و سکه در سالجاری بیانگر این است که بازار سهام در این مدت با ۷۰.۹ رشد، بیشترین سود را نسبت به بازارهای ارز و سکه نصیب خود کرده است. این در حالیست که در این مدت بازار ارز(دلار) با افت ۱۳.۲ درصدی و بازار سکه با کاهش ۱۴.۲ درصدی مواجه بوده‌اند.


این گزارش می‌افزاید: همچنین در هفته‌ گذشته  بازار سرمایه افت ۱.۴ درصدی و بازار ارز (دلار) و بازار سکه به ترتیب افزایش ۱.۵ و ۱.۳ درصدی را نصیب سرمایه فعالان خود کرده‌اند.


همچنین نگاهی به معاملات بورس اوراق بهادار در هفته گذشته نشان می‌دهد در این مدت تعداد ۱۲۳۵۰ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۵۴۹۹۴ میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و شاخص بورس نیز در این مدت با ۴۳۲۸ واحد کاهش، معادل ۱.۴ درصد افت کرد و به رقم ۳۰۵۳۳۳ واحد رسید.


این در شرایطی است که در هفته گذشته گروه‌های ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی با ۱۹ درصد، دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش با ۹.۶ درصد، کاشی و سرامیک با ۸.۱ درصد، ساخت محصولات فلزی با ۵.۵ درصد و استخراج نفت، گاز و خدمات جنبی و بجز اکتشاف با ۴.۸ درصد بیشترین بازدهی، و در مقابل گروه‌های استخراج سایر معادن با ۱۰.۹ درصد، محصولات کاغذی با ۷.۳ درصد، بانک‌ها و موسسات اعتباری با ۷ درصد، محصولات چوبی با ۵.۶ درصد و اطلاعات و ارتباطات با ۴.۸ درصد بیشترین کاهش سرمایه را نصیب سهامداران خود کرده‌اند.

برچسب ها: سکه بازار سرمایه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر