21 آبان 1398 - 13:53

فروش املاک مازاد بانک شهر سرعت می‌گیرد

معاون پشتیبانی، املاک و ساختمان بانک شهر گفت: در راستای اجرای بخشنامه‌های ابلاغی وزارت اقتصاد و توجه به سیاست‌های بانک مرکزی، فروش املاک مازاد این بانک سرعت می‌گیرد.
کد خبر : ۱۰۸۶۶۸
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سعید کیانی با بیان اینکه شناسایی املاک مازاد و همچنین احصای موانع و مشکلات موجود در ملک های تحت مالکیت این بانک در دستور کار قرار دارد، افزود: تلاش شده از ظرفیت سرپرستی های بانک شهر در شهرهای مختلف برای سرعت بخشیدن به واگذاری املاک مازاد استفاده شود.


وی افزود: به همین منظور، تمامی مراحل مقدماتی این کار در حال انجام است و در صورت ظرفیت و پذیرش بازار و فراهم شدن شرایط، این واگذاری ها با سرعت بیشتری ادامه می یابد.


معاون پشتیبانی، املاک و ساختمان بانک شهر با اشاره به تلاش های مستمر برای رفع مشکلات و موانع موجود در فرایند فروش املاک مازاد، تصریح کرد: جلسات مختلف و پی در پی با واگذار کنندگان املاک به بانک (علی الخصوص شهرداری ها و شرکت های تابعه آنها) برگزار شده تا بتوان مشکلات موجود در املاک واگذار شده را رفع کرده و نحوه واگذاری آنها تسهیل شود.


کیانی پیگیری حقوقی و قضایی جهت رفع تصرف از املاک تملیکی ثبت شده در دفاتر مالی بانک را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: کنترل منظم و مستمر بازار فروش املاک و تدوین سیاست های اجرایی در مسیر بازار هدف از طریق ایجاد ارزش افزوده برای املاک مازاد بانک شهر نیز طی ماه های گذشته انجام شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر