ریزش ۴۵۴۲ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با کاهش بیش از ۴۵۰۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۳۰۲ هزار و ۳۴۳ واحد به پایان رسید.
کد خبر : ۱۰۸۷۹۵
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می دهد که همه شاخص های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.


افت همه شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۴۵۴۴) واحد ریزش معادل (۱.۴۸) درصد به ۳۰۲ هزار ۳۴۰ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۱۲۱۷) واحد افت معادل (۱.۴۸) درصد به ۸۰ هزار ۹۹۹ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۲۷۸۰) واحد افت معادل (۳.۱۵)  درصد به ۸۵ هزار و ۴۳۶ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۱۸۵۹) واحد ریزش، معادل (۳.۱۵)  درصد به ۵۷ هزار و ۱۲۷ واحد، شاخص آزاد شناور با (۶۷۷۱) واحد کاهش، معادل (۱.۹۰) درصد به ۳۵۰ هزار و ۲۵۴ واحد، شاخص بازار اول با (۲۷۸۵) واحد افت معادل (۱.۲۵) درصد به ۲۱۹ هزار ۵۹۷ واحد و شاخص بازار دوم با (۱۱۵۷۸) واحد ریزش معادل (۱.۸۵) درصد به ۶۱۵ هزار و ۴۸۵ واحد رسید.


 نمادهای تاثیرگذار


از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۵ نماد « شبندر با (۱۷۴) واحد، خودرو با (۱۶۳)، رمپنا با (۱۶۰) واحد، وبلمت با (۱۳۹) و ومعادن با (۱۰۸) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


ریزش شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «انتشار و چاپ با (۴۵۲۸۸) واحد ریزش معادل (۴.۵۹) درصد به ۹۴۲ هزار و ۳۰۴ واحد، خودرو با (۲۰۷۲) واحد افت معادل (۴.۷۳) درصد به ۴۱ هزار و ۷۲۹ واحد، محصولات کاغذ (۴۰۷۴) واحد کاهش معادل (۴.۸۶) درصد به ۷۹ هزار و ۷۵۵ واحد، اطلاعات و ارتباطات (۱۵) واحد افت معادل (۴.۹۰) درصد به ۲۹۳ واحد، سایر معادن با (۳۱۷۳) واحد ریزش، معادل (۴.۹۳) درصد به ۶۱ هزار و ۲۴۶ واحد، زراعت (۳۵۱۵) واحد کاهش معادل (۴.۹۸) درصد به ۶۷ هزار و ۷۴ واحد، وسایل ارتباطی با با (۸۵۳) واحد ریزش معادل (۶.۹۲) درصد به ۱۱ هزار و ۴۸۶ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «سصفها، حتاید، پارسیان، سفانو، شاملا، غمهرا و فنورد»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «خمحرکه، ثنوسا، لپارس، مرقام، وتوکا، خرینگ و والبر» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.


به این ترتیب، در پایان دومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، ۲۳۸ هزار و ۱۴۹ نوبت معاملاتی، ۳ میلیارد و ۲۵۲ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۳ هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر