29 آبان 1398 - 10:23

مرحله دوم کمک معیشتی دولت امشب واریز می‌شود

مرحله دوم کمک معیشتی دولت برای ۲۰ میلیون نفر با واریز به حساب سرپرستان خانوار ساعت ۲۴ امشب به انجام می‌رسد تا مجموع دریافت کنندگان این رقم حمایتی به ۴۰ میلیون نفر برسد.
کد خبر : ۱۰۸۸۶۴
پول

به گزارش ایبِنا، در راستای تکمیل طرح پرداخت کمک معیشتی دولت به ۱۸ میلیون خانوار (۶۰ میلیون نفر) که در جهت جبران افزایش نرخ بنزین در دستور کار قرار گرفته، ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه مرحله دوم کمک معیشتی به گروه ۲۰ میلیون نفری واریز می شود.


دوشنبه شب مرحله نخست این طرح به یک گروه حدود ۲۰ میلیون نفری واریز شده بود و مرحله سوم نیز شنبه شب به حساب ۲۰ میلیون نفر دیگر واریز می شود و با این حساب، مجموع دریافت کنندگان کمک معیشتی دولت به ۶۰ میلیون نفر خواهد رسید. 


پس از واریز آخرین مرحله، افرادی که موفق به دریافت این مبلغ نشدند از روز یکشنبه می توانند اعتراض خود را از طریق سامانه #۶۳۶۹* و حتما با استفاده از خط تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است، ثبت کنند.


براساس اعلام مسئولان دولت، کمک معیشت دولت برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است. 

برچسب ها: دولت کمک معیشتی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر