09 آذر 1398 - 09:07
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

مدیریت منسجم بانک مرکزی/ عطش تقاضا نداریم

سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان اینکه مدیریت منسجم بانک مرکزی اجازه تنش قیمتی در بازار ارز و سکه را نمی دهد، گفت: دیگر عطش تقاضا نداریم.
کد خبر : ۱۰۸۹۱۶
اسدالله عباسی

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به افزایش نرخ بنزین و نگرانی ها در خصوص رشد دوباره قیمت ها در بازار ارز و طلا، گفت: شوک قیمتی در بازار ارز و طلا نخواهیم داشت. نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برنامه مداری و آینده نگری بانک مرکزی شوک قیمتی در بازار را به حداقل خواهد رساند، افزود: تجربه ثابت کرده که بانک مرکزی با سیاست های کارشناسانه می تواند جلوی هر نوع شوک قیمتی را بگیرد.


این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه جو روانی بر بازار حاکم شده و بزودی از بین خواهد رفت، تصریح کرد: موضوعی واقعی رخ نداده از این رو اگر مقدار کمی هم رشد قیمت داشته باشیم حباب بوده و از بین می رود.


وی با بیان اینکه جای نگرانی در خصوص تلاطم در بازار ارز و سکه وجود ندارد، گفت: بخشی از تغییرات قیمتی به علت تعطیلی نسبی برخی بازارها بوده و بزودی دوباره به سطح ثبات نرخ ها باز می گردد.


عباسی ادامه داد: خوشبختانه در مدیریت جدید بانک مرکزی ارایه برنامه های کارآمد تنها در زمان کوتاه و به صورت مقطعی صورت نگرفته و در حوزه های برنامه های بلندمدت نیز سیاست گذاری رخ داده است.


سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به اینکه طبق برنامه ریزی های بانک مرکزی عطش تقاضا از بین رفته، از اینرو رشد دوباره قیمت ها و نابسامانی بازار دور از ذهن است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر