معامله ۶۴۸ میلیارد سهمی بورس در ۱۵۷ روز معاملاتی

تعداد ۶۴۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۵۷ روز معاملاتی، در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.
کد خبر : ۱۰۸۹۲۸
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۵۷روز معاملاتی تعداد ۶۴۸میلیارد و ۵۲۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۲۶۲هزار و ۷۹۴میلیارد ریال در ۵۷میلیون و ۷۰هزار و ۸۰دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۴۲میلیارد و ۴۸۰میلیون سهم به ارزش ۱۱۵۸هزار و ۹۸میلیارد ریال در ۲۷میلیون و ۸۰هزار و ۲۱۱نوبت در بازار اول؛ ۱۹۲میلیارد و ۳۱۲میلیون سهم به ارزش ۹۰۱هزار و ۱۹۷میلیارد ریال در ۲۹میلیون و ۴۴۳هزار و ۴۹۲نوبت در بازار دوم؛ ۶۲میلیون و ۳۰۰هزار برگه به ارزش ۶۰هزار و ۳۱۴میلیارد ریال در ۱۷هزار و ۴۷۳نوبت در بازار بدهی، ۲۱۴میلیون و ۷۲۰هزار قرارداد به ارزش ۱۳۲۲میلیارد ریال در ۷۸هزار و ۵۲۹نوبت در بازار مشتقه و ۱۳میلیارد و ۴۵۰میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۴۱هزار و ۸۶۴میلیارد ریال در ۴۵۰هزار و ۳۷۵نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۲۶هزار و ۳۳۸واحد رشد، ‌معادل ۷۰.۷۱ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۰۴هزار و ۹۹۷واحد رسیده است.


شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۸۶هزار و ۹۲۰واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۲۷۹هزار و ۶۴واحدی به ترتیب ۶۴.۹۳و ۸۰.۸۵درصد افزایش داشته‌اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها