03 آذر 1398 - 17:27

حضور فعال بانک رفاه در نمایشگاه اینوکس ۲۰۱۹

بزرگترین رویداد بازار پول و سرمایه کشور با مشارکت گسترده دستگاه های اقتصادی دولتی و بخش خصوصی و با حضور بانک رفاه کارگران آبان ماه امسال در جزیره کیش برگزار شد.
کد خبر : ۱۰۹۰۰۵
حضور فعال بانک رفاه در نمایشگاه اینوکس ۲۰۱۹

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری تصویر روز، ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و همچنین یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی از تاریخ ۲۷ الی۳۰ آبان‌ماه سال جاری در جزیره زیبای کیش برگزار شد و در همین راستا بانک رفاه نیز با هدف معرفی اثربخش خدمات خود و همچنین در راستای گسترش تعاملات با شرکت‌های فعال اقتصادی در این نمایشگاه حضور سبزی داشت.


مدیران بانک رفاه در این رویداد ضمن مذاکره با شرکت ها و سازمان ها و همچنین تشریح سیاست های کلان و خدمات رقابتی بانک، بر حمایت و حضور حداکثری بانک در حوزه های مختلف اقتصادی کشور تاکید کرده اند.


لازم به ذکر است، بانک رفاه با توجه به ظرفیت های ویژه ای که در اختیار دارد و با عنایت به توان رقابتی خود، قادر است طیف متنوعی از خدمات و محصولات بانکی خود را متناسب با نیازهای گروه های مختلف به مشتریان ارائه کند.


بانک رفاه در این دوره از نمایشگاه که به مدت ۴ روز و در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شد، ضمن دعوت از تمامی فعالان اقتصادی برای بازدید از این نمایشگاه در غرفه این بانک، به معرفی دستاوردهای خود در نظام بانکی به ویژه خدمات بانکداری الکترونیک، تشریح فرصت های سرمایه گذاری و بسته های تأمین مالی و تسهیلاتی و مشاوره مالی پرداخت.


کیش اینوکس به عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی بخش خصوصی با چند سال تجربه توانسته علاوه بر بانک رفاه با کنارهم قراردادن بخش های پیشرو اقتصاد ایران شامل سازمان بورس و اوراق بهادار و سایر ارکان بازار سرمایه، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق توسعه ملی، بیمه مرکزی، شورای مناطق آزاد تجاری، اتاق های بازرگانی ایران و تهران، وزارت نیرو، سازمان خصوصی سازی، سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه های بین المللی و… فرصت ویژه ای برای بهره برداری و توسعه سرمایه گذاری و در نهایت رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم کند.


بر این اساس، معرفی قابلیت های نهادهای مالی، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدیدترین روش های تأمین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری از اهداف برگزاری این نمایشگاه هاست.

برچسب ها: نمایشگاه اینوتکس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر