توضیحات بیمه اتکایی امین درباره کاهش میزان افزایش سرمایه

شرکت بیمه اتکایی امین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سرمایه این شرکت با نظر حسابرس و از محل منابع در اختیار، از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۳۳۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.
کد خبر : ۱۰۹۳۹۹
بیمه اتکایی امین

به گزارش خبرنگار ایبِنا، مصطفی کیایی مدیرعامل بیمه اتکایی امین با ارسال نامه‌ای به وحید روشن قلب رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس که در سامانه کدال منتشر شد، توضیحاتی را درباره کاهش رقم ۲۰ میلیارد تومانی این شرکت ارائه کرد.


در این نامه که در تاریخ ۱۴ آذرماه منتشر شده، آمده است: پیرو مصوبه جلسه پنجم هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی امین مورخ ششم آذرماه ۱۳۹۸، مبنی بر افزایش سرمایه از مبلغ ۳.۰۰۰ میلیارد ریال به ۳.۵۰۰ میلیارد ریال از محل اندوخته سرمایه‌ای و سود انباشته، به استحضار می‌رساند منابع این افزایش سرمایه از محل اندوخته سرمایه‌ای و سود انباشته سال مالی ۹۸ این شرکت و گزارش توجیهی براساس آن تهیه و ارائه شده است.


کیایی در این نامه توضیح داده است: با عنایت به نظر حسابرس مبنی بر اینکه تصمیم‌گیری در خصوص منابع صرفا از محل منابعی امکان‌پذیر است که صورت‌های مالی آن در مجمع عمومی عادی سالیانه تصویب شده باشد، لذا منابع در اختیار این شرکت مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال صحیح است. با عنایت به موارد فوق‌الذکر طی صورتجلسه ششم هیات مدیره مورخ ۱۳ آذرماه ۹۸، مبلغ افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به ۳۰۰ میلیارد ریال (افزایش سرمایه از مبلغ ۳.۰۰۰ میلیارد ریال به ۳.۳۰۰ میلیارد ریال) تغییر یافت.


براساس این نامه، گزارش توجیهی اصلاحی متعاقبا از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها