24 آذر 1398 - 10:40

بازار بانکداری و مالی اسلامی در بازه زمانی سال‌های ۲۰۱۹-۲۰۲۵

در گزارش تحقیقاتی پیرامون وضعیت بازار بانکداری و مالی اسلامی به حضور فعال برخی از بانک‌های ایرانی اشاره شده است.
کد خبر : ۱۰۹۷۰۴
بانکداری اسلامی

به گزارش ایبِنا به نقل از پورتال بانکداری اسلامی، به نقل از سایت خبری galusaustralis، گزارش تحقیقاتی پیرامون وضعیت بازار بانکداری و مالی اسلامی در بازه زمانی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ منتشر شده است.


این گزارش، تحلیل کاملی از وضعیت موجود و شرایط پیش‌بینی‌شده برای بازار بانکداری و مالی اسلامی ارائه می‌دهد. این تحقیق به صورت جامع و دقیق به گردآوری اطلاعات موجود پرداخته است و گزارش کاملی از وضعیت موجود و پیشرفت‌های گذشته و چشم‌انداز آینده بازار جهانی را ارائه می‌دهد. استراتژی‌های اصلی، سهام بازار، محصولات شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری در بازار نیز در این گزارش به تفصیل بیان می‌شود.


فعالان اصلی برتر که در این گزارش معرفی شده‌اند عبارتند از: بانک اسلامی دبی، بانک ملی عربستان سعودی، بانک ملت ایران، بانک ملی ایران، خانه مالی کویت، بانک صادرات ایران، بانک برهاد (مای بانک) مالزی، بانک مسکن ایران، بانک اسلامی قطر و بانک آلینما عربستان سعودی.


در این گزارش به سؤالات کلیدی زیر پاسخ داده شده است:


·        اندازه بازار و نرخ رشد در سال پیش‌رو چقدر خواهد بود؟


·        عوامل اصلی ایجاد بازار بانکداری و مالی چیست؟


·        خطرات و چالش‌های پیش روی بازار چیست؟


·        فروشندگان اصلی در بازار بانکداری و مالی اسلامی چه کسانی هستند؟


·        عوامل روند افزایشی بر سهام بازار چه هستند؟


·        فرصت‌های جهانی برای گسترش بازار بانکداری و مالی چیست؟


این گزارش تحلیل مناسبی از تغییر سناریوی رقابتی ارائه می‌دهد. همچنین به منظور اتخاذ تصمیم‌های آگاهانه از سوی صاحبان مشاغل، داده‌های تحلیلی را با روش‌های برنامه‌ریزی استراتژیک ارائه می‌دهد و یک ارزیابی هفت ساله از بازار بانکداری و مالی اسلامی انجام می‌دهد.


حققین مباحثی همچون پویایی بازار، محدودیت‌ها، روندها و فرصت‌ها را نیز مورد توجه قرار می‌دهند و به تجزیه و تحلیل منطقه‌ای از بانکداری اسلامی و بازار مالی می‌پردازند. در نهایت نیز اطلاعات گسترده‌ای در مورد عوامل مؤثر بر پیشرفت بازار بانکداری و مالی اسلامی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند.


افزون بر این، گزارش پژوهشی مذکور نمای کلی از وضعیت رقابتی بازار بانکداری و مالی اسلامی را نشان می‌دهد و داده‌های مربوط به روندهای اخیر، پیشرفت فناوری، ابزارها و روش‌ها را نیز ارائه می‌کند. همچنین، بازار بین‌المللی بانکداری و مالی را به دو صورت تفصیلی و اجمالی در راستای ایجاد بینش بهتر در صاحبان مشاغل، مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.


در پایان نیز محققان روش‌های مختلفی را برای کشف نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای مؤثر بر رشد بازار بانکداری و مالی اسلامی معرفی می‌کنند. امکان‌سنجی ارائه گزارش جدید در این پژوهش نیز مورد ارزیابی قرار گرفته شده است.


فهرست مطالب این گزارش شامل سرفصل‌های زیر می‌شود:


·        بررسی اجمالی بازار بانکداری و مالی


·        تأثیر اقتصادی بر صنعت بازار


·        رقابت توسط تولیدکنندگان


·        تولید و درآمد براساس منطقه


·        تولید، درآمد و روند قیمت براساس نوع دارایی


·        تجزیه و تحلیل بازار بانکداری اسلامی و مالی توسط برنامه تجزیه و تحلیل هزینه


·        زنجیره صنعتی، استراتژی منابع و خریداران پایین دست


·        تحلیل استراتژی بازاریابی، توزیع‌کنندگان/ تجار


·        تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر بازار


·        پیش بینی بازار بانکداری و مالی اسلامی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر