25 آذر 1398 - 14:19

الزامات فعال سازی رمزپویا

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران گفت: راه اندازی رمز پویا دو الزام دارد که یکی شامل فعال سازی این رمز و دیگری احراز هویت گوشی‌های تلفن همراه است.
کد خبر : ۱۰۹۷۵۹
رمز پويا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات عشرت عدالت در گفت و گو با شبکه خبر با اعلام اینکه نحوه دریافت رمز پویا به بانک صادرکننده کارت بستگی دارد، سه روش برای دریافت این رمز را تشریح کرد.


عدالت تصریح کرد: یکی از روشها دانلود اپلیکیشن مربوطه در سایت بانک است که برای این روش نیاز به موبایل هوشمند است. در روش دوم برای مشتریان شبکه بانکی که فاقد موبایل هوشمند هستند از پیامک با ابزارهای مختلفی مانند استفاده از درگاههای اینترنتی، موبایل بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک استفاده می شود.


مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ادامه داد : روش سوم با استفاده از کددستوری یا USSD و ارسال پیامک به سرشماره، رمز دوم دریافت می شود و در نهایت این امر بستگی به بانک ها دارد که یکی از روشها یا هر سه روش را برای مشتریان خود تعریف کنند.


عدالت تاکید کرد: به هر حال مشتریان باید شماره تلفن همراهی برای ارسال رمز دوم پویا به بانک اعلام کنند و طی تعهدنامه ای به بانک اجازه دهند تا بتواند از این طریق رمزپویا را برایشان فعال کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر