26 آذر 1398 - 14:26
دکتر حسین مهری:

بانکداری دیجیتال، ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : بانکداری دیجیتال ابزار رسیدن به هدف مشتری محوری است؛ ما باید به سمت و سویی برویم که فراتر از انتظار مشتریان به آنها خدمات بدهیم.
کد خبر : ۱۰۹۸۰۴
حسین مهری در جلسه بانکداری دیجیتال

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی که در نشستی با عنوان تحول دیجیتال در بانک صنعت و معدن، با حضور مدیران و کارشناسان اجرای پروژه بانکداری دیجیتال در این بانک سخن می گفت افزود: با توجه به تحولات عظیمی که در حوزه فناوری در جهان در جریان است و همچنین شکل گیری نیازهای پیچیده مشتریان شبکه بانکی، گذر از مدل بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتال یک امر گریزناپذیر است.


دکتر مهری عنوان داشت: از لحاظ وجود اطلاعات و زیرساخت های لازم اقدامات خوبی در کشور به انجام رسیده و لازم است با برقراری ارتباط بین سیستم های اطلاعاتی در سازمانهای مختلف و ایجاد امکان دستیابی بانک ها به این اطلاعات، زمینه تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و طراحی خدمات نوین بانکی در بستر بانکداری دیجیتال فراهم شود.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن بیان داشت: در اقتصاد هوشمند، از مشتری مداری به سمت مشتری محوری حرکت می کنیم بطوریکه مشتری، محور تمامی فعالیت های بانک می شود و همه فرآیندها و خدمات در بانک بر اساس خواست و نیاز مشتری تعریف می گردد.


این مدیر ارشد بانکی تصریح کرد: در بانکداری دیجیتال موضوع پیش بینی نیاز و شناسایی ترجیحات مشتریان مطرح می شود بنابراین لازم است با استفاده از نوآوری، فرهنگ سازی و بهره مندی از تکنولوژیهای روز و با تکیه بر توانمندی تمامی کارکنان سازمان در تحقق این پروژه مهم کوشا باشیم.


دکتر مهری با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مانور ارائه خدمات از طریق مرکز داده پشتیبان و قدردانی از همکاران دست اندر کار این مانور تأکید کرد: تسریع در اجرای پروژه بانکداری دیجیتال برای بانک صنعت و معدن که همواره در رویایی با تحولات آمادگی کامل داشته و در ارائه خدمات بانکی نوین پیشرو بوده است، یک ضرورت است.


منصور یوسفی نیا معاون فناوری و اطلاعات بانک صنعت و معدن نیز در این جلسه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری، دفتر مدیریت بانکداری دیجیتال در این بانک تشکیل شد و تعریف پروژه برای اجرای بانکداری دیجیتال صورت گرفت.


وی گفت: نمونه ای از منشور پروژه یاد شده ارائه گردید که هم اکنون در مرحله تأیید قرار دارد و بر اساس موارد مشخص شده بودجه لازم پیش بینی و در نظر گرفته شده است.
مهندس یوسفی نیا افزود: به دلیل ماهیت پر ریسک فعالیت این بانک، کار با تیمی از افراد متخصص که دارای سابقه اجرایی مشابه در چند کشور حوزه خلیج فارس هستند آغاز شده و با جدیت دنبال می شود.


وی خاطر نشان کرد: آموزش های لازم در خصوص تحقق تحول دیجیتال از رأس هرم مدیریتی این بانک شروع شده و طبق برنامه ریزیهای انجام شده آموزش های متناوب در این زمینه برای کارشناسان و مدیران سطوح میانی و اجرایی بانک نیز برگزار خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر