ریزش ۱۱۷۰ واحدی شاخص بورس

معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با کاهش بیش از ۱۱۰۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۳۶۱ هزار و ۸۸ واحد به پایان رسید.
کد خبر : ۱۱۰۰۷۰
شاخص

به گزارش خبرنگار ایبِنا، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می دهد که اکثر شاخص های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.


افت همه شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۱۱۷۰) واحد ریزش معادل (۰.۳۲) درصد به ۳۶۱ هزار ۸۸ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۳۱۳) واحد افت معادل (۰.۳۲) درصد به ۹۶ هزار ۶۱۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۷۱۶ واحد رشد معادل ۰.۶۳ درصد به ۱۱۴ هزار و ۲۹۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۴۷۸ واحد افزایش، معادل ۰.۶۳ درصد به ۷۶ هزار و ۳۳۴ واحد، شاخص آزاد شناور با (۱۱۵۷) واحد کاهش، معادل (۰.۲۷) درصد به ۴۲۷ هزار و ۵۴۷ واحد، شاخص بازار اول با (۱۳۲۴) واحد افت معادل (۰.۵۱) درصد به ۲۵۷ هزار ۲۰۲ واحد و شاخص بازار دوم با (۲۵۳) واحد ریزش معادل (۰.۰۳) درصد به ۷۵۷ هزار و ۸۷۷ واحد رسید.


 نمادهای تاثیرگذار


از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۶ نماد « فولاد با (۴۱۰) واحد، کگل با (۲۹۶)، کچاد با (۲۰۶) واحد، ومعادن با (۱۷۲) واحد تاپیکو با (۱۲۷) و فخوز با (۱۲۴) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


ریزش شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات چوبی با ۲۳۴۶۰ واحد رشد معادل ۴.۹۹ درصد به ۴۹۳ هزار و ۵۲۳ واحد، خودرو با ۱۹۷۶ واحد افزایش معادل ۳.۶۷ درصد به ۵۵ هزار و ۸۷۹ واحد، انتشار و چاپ ۴۳۱۲۲ واحد صعود معادل ۳.۱۹ درصد به یک هزار و ۳۹۴ واحد، کاشی و سرامیک ۴۱۵ واحد رشد معادل ۲.۹۸ درصد به ۱۴ هزار و ۳۷۰ واحد، اداره بازارهای مالی با (۹) واحد افت، معادل (۲.۷۸) درصد به ۳۱۴ واحد، ذغالسنگ (۴۲۴) واحد کاهش معادل (۳.۳۹) درصد به ۱۲ هزار و ۱۰۸ واحد، سایر معادن با با (۳۸۲۸) واحد ریزش معادل (۳.۶۳) درصد به ۱۰۱ هزار و ۴۹۴ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «سنیر، غسالم، فسپا، وایران، تکشا، سخاش و فروس»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «قشکر، کالا، خفنر، وتوصا، غدشت، غاذر و کساپا» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.


به این ترتیب، در پایان دومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، ۵۴۶ هزار و ۷۹۳ نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۲۰۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۳ هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان در بورس معامله شد.


معاملات بورس در یک نگاه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر