رشد ۱۸۲۴۲۹ واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۸۲روز معاملاتی، ۱۰۲درصد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۱۱۰۱۱۱
شاخص

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۸۲ روز معاملاتی تعداد ۷۴۹ میلیارد و یک میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۷۹۷هزار و ۳۹۶میلیارد ریال در ۶۹میلیون و ۵۸۲هزار و ۹۱۹دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۹۹میلیارد و ۸۱۷میلیون سهم به ارزش ۱۳۹۰هزار و یک میلیارد ریال در ۳۲میلیون و ۸۴۸هزار و ۹۱۷نوبت در بازار اول؛ ۲۳۱میلیارد و ۵۰۸میلیون سهم به ارزش ۱۱۵۷هزار و ۸۹۰میلیارد ریال در ۳۶میلیون و ۴۸هزار و ۸۳۳نوبت در بازار دوم؛ ۶۵میلیون و ۷۰۰هزار برگه به ارزش ۶۳هزار و ۵۲۳میلیارد ریال در ۲۱هزار و ۲۰۴نوبت در بازار بدهی، ۲۱۵میلیون و ۷۲۰هزار قرارداد به ارزش ۱۶۱۱میلیارد ریال در ۹۱هزار و ۷۵۲نوبت در بازار مشتقه و ۱۷میلیارد و ۵۶۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۸۴هزار و ۳۷۰میلیارد ریال در ۵۷۲هزار و ۲۱۳نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۸۲هزار و ۴۲۹واحد رشد، ‌معادل ۱۰۲.۱۱درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۶۱هزار و ۸۸واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۱۲۳هزار و ۳۳۵واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۴۱۲هزار و ۷۱۵واحدی به ترتیب ۹۲.۱۳ و ۱۱۹.۵۷ درصد افزایش داشته‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها