07 دی 1398 - 12:20

وزیر ارتباطات از رشد عملکرد و سوددهی پست بانک ایران قدردانی نمود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اقدامات پست بانک ایران طی هشت ماهه سالجاری که در راستای تثبت و سودآوری بانک انجام شده است قدردانی نمود.
کد خبر : ۱۱۰۱۳۸
جهرمی




به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در متن تقدیر وی آمده است: گزارش اقدامات پست بانک ایران در هشت ماهه سال جاری، براساس سیاست ها و برنامه های عملیاتی مصوب سال ۹۸ با رویکرد سودآوری و تثبیت وضعیت بانک که شامل هدف گذاری عملیاتی شاخص های اصلی برای مناطق، استان ها و شعب است دریافت شد.

اتخاذ رویکرد جدید از ابتدای سال ۹۸، تحرکات و تلاش های مطلوبی برای رشد عملکرد و سوددهی بانک توسط تیم مدیریت جدید و کارکنان ساعی کاملاً مشهود است و اینکه پست بانک ایران توانسته است در نه ماهه اول سالجاری در هزینه و درآمد سالجاری خود به نقطه سربه سر برسد نشان از همت بالا و تلاش روزافزون این مجموعه دارد و امیدوارم در سایر شاخص های عملکردی هم روند تحول ادامه یابد.

امید است در سال آتی که پست بانک بیست و چهارمین سال خود را تجربه می کند تحول بانکداری نوین در قالب بانکداری دیجیتال برای حرکت به سوی اقتصاد هوشمند دیجیتال را در سرلوحه کار قرارداده و روند سودآوری و درآمدزائی خود را تثبیت و با تکمیل زیرساخت های حقوقی و تکمیل مجوزهای قانونی و اصلاح شاخص های مهم بانکی چون کفایت سرمایه و اصلاح ساختار، پایه گذار تحول در سیستم بانکی شود.




















ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر