شافعی مطرح کرد؛

ضرورت حرکت سیستم پاداش‌دهی به سمت سرمایه‌گذاری در تولید

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاکید کرد که سیستم پاداش‌دهی در کشور باید به سمت سرمایه‌گذاری در بخش تولید حرکت کند.
کد خبر : ۱۱۰۴۱۲
غلامحسین شافعی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، غلامحسین شافعی در حاشیه نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران درباره آمادگی بخش خصوصی برای تامین مالی از طریق بازار سرمایه گفت: قطعا این زمینه آمادگی وجود دارد به شرط اینکه همانطور که وزیر اقتصاد وعده داد، موانع پیش روی برداشته شود و جذابیت بیشتری برای حضور بازار سرمایه در بخش تولید کشور به وجود بیاید.


وی ادامه داد: هرچه قدر سیستم پاداش‌دهی کشور به سمت سرمایه گذاری در بخش تولید حرکت کند، امکان استفاده از بازار سرمایه برای بخش تولید بیشتر فراهم خواهد شد. رییس اتاق بازرگانی درباره آمادگی بخش خصوصی برای جذب و استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی نیز گفت: این آمادگی در حال حاضر در بخش خصوصی وجود دارد. الان هم برخی از فعالان اقتصادی در مراوداتی که دارند، چه اینکه در آن طرف ایرانی‌ها سرمایه‌گذاری کنند و چه اینکه زمینه سرمایه‌گذاری مشترکی را در ایران فراهم کنند، وجود دارد.


شافعی اظهار داشت: مهم‌ترین و اولین مسئله در جذب سرمایه‌گذاری خارجی این است که موانع کم شود و دوم اعتماد و اطمینان به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف بالا برود. هر اندازه این موضوع افزایش پیدا کند توفیق در این کار هم قطعا بیشتر خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها