17 دی 1398 - 17:58

حضور پرشور همکاران بانک توسعه تعاون درمراسم بزرگداشت شهید سلیمانی

همکاران بانک توسعه تعاون در مراسم ترحیم و پاسداشت شهید سرافراز و سردار دلاور اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی حضور یافتند.
کد خبر : ۱۱۰۴۴۰
حضور پرشور همکاران بانک توسعه تعاون در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مراسم ترحیم و یادبود سردار سرفراز سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور حجت‌الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اعضاء هیات مدیره و مدیران و همکاران بانک توسعه تعاون، مقامات و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارکنان نظام بانکی عصر امروز در مسجد امام صادق (ع) میدان فلسطین برگزار شد.


حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن گرامیداشت این شهید گران‌قدر اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی ضمن حضور دلیرانه در دوران دفاع مقدس، در انجام مأموریت‌های محوله از سوی مقام معظم رهبری، تدابیر و اقدامات ارزشمندی در جهت دفاع از کیان ملت‌های اسلامی بر عهده داشته است و پایه‌گذار منش و روش آزادگی گردیده است که آزادگان جهان در این مسیر حق گام بر خواهند داشت.


سردار محمدعلی فلکی از هم‌رزمان شهید در این مراسم گفت: شهید قاسم سلیمانی در موقعیتی مسئولیت دفاع از کیان ملت‌های مسلمان و حرم معصومین را بر عهده گرفت که دشمن قصد تعدی و هتک حرمت به اماکن متبرکه ائمه اطهار را داشت و ازاین‌رو از قاسم سلیمانی به‌عنوان نماد غیرت یاد می‌شود.


سردار فلکی افزود: نقش این شهید بزرگوار در عزت بخشی به مسلمانان و کشورهای اسلامی، اجرای منویات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در ایجاد اتحاد میان ملت‌های مسلمان و مقابله با استکبار جهانی بسیار ارزشمند بوده است. این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حضور بی‌سابقه مردم قدرشناس ایران اسلامی نشان‌دهنده عمق نفوذ اندیشه ولایتمداری و آزادگی در میان ملت ایران و کشورهای اسلامی می‌باشد. وی افزود: شهید مطابق آیه قرآن زنده است و مسلماً مسیری که با درایت و تدابیر حاج قاسم آغاز گردیده است توسط پیروان ولایت و ملت‌های اسلامی ادامه خواهد یافت


شایان‌ذکر است سید باقر فتاحی، عباس نجفی و امیر هوشنگ عصارزاده اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون، کلیه مدیران امور و روسای ادارات ستادی و همکاران بانک توسعه تعاون، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و تعداد زیادی از عاشقان و علاقه‌مندان طریق شهادت در این مراسم حضور داشتند و مداحین اهل‌بیت به ذکر مصیبت پرداختند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر