18 دی 1398 - 08:37

پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس بانک

مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین سالروز تاسیس این بانک پیامی صادر نمود.
کد خبر : ۱۱۰۴۴۳
بانک سرمایه


به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، بانک سرمایه امروز هجدهم دی‏ماه، در حالی چهاردهمین سالروز تأسیس خود را پاس می‏دارد که به لطف پروردگار و وفاداری تحسین‏ برانگیز مشتریان ارجمند و سهامداران معزز و تلاش خستگی ‏‏ناپذیر پرسنل خدوم و صادق خود، توانمندتر از همیشه مشغول ارائه خدمات بانکی به هم‏ میهنان ارجمند است و در بستر شفافیتی کم ‏نظیر در صورت‏های مالی، به حرکت منطقی و به‏ سامان خویش در جذب منابع و وصول مطالبات شتابی مضاعف بخشیده است.




در این حال، به ‏یقین، ماه‏ها و سال‏های آتی برای بانک سرمایه حامل بشارت‏های بزرگی در پیروزی و اعتلاست؛ بشارت‏هایی که این بانک، شایسته و مشتاق، به استقبالشان می‏رود، همان‏گونه که برگ سبز درختان به استقبال نخستین پرتوهای نور صبحگاهی می‏روند.


اما چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه را در حالی سپری می‏کنیم که ایران عزیزمان سوگوار یکی از بزرگ‏ترین فرزندان خویش، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است. و در این مقام، این تذکاری شایسته است که اگر بانکی می‏تواند سالگرد تأسیس خویش را پاس بدارد و اگر بنگاهی اقتصادی می‏تواند فعالیتی کند و ساده‏ ترین مبادله ای را صورت بندد، این همه نیست مگر در بستر امنیتی که آن مجاهد شهید و هم‏رزمان بزرگش برای خاک پاک این دیار فراهم کرده ‏اند.


پس درود می‏فرستیم به روان آن سردار بزرگ و مجاهد و همراهان پاک‏ باخته اش و از درگاه الهی مسألت داریم که ما را قدردان ایثار این شهدای والامقام و حاملی شایسته برای امانت بزرگشان بدارد.


فرج اله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر