19 دی 1398 - 11:42

اپلیکیشن صرافان رونمایی شد

اپلیکیشن کانون صرافان ایرانیان با حضور رییس کل بانک مرکزی، دبیر کل و جمعی از صرافان به صورت رسمی رونمایی شد.
کد خبر : ۱۱۰۴۸۸
کانون

به گزارش خبرنگار ایبِنا، کامران سلطانی زاده در مراسم رونمایی از اپلیکیشین کانون صرافان ایرانیان با حضور عبدالناصر همتی؛ رییس کل بانک مرکزی، محمد طالبی؛ دبیرکل بانک مرکزی، صرافان و فعالان این حوزه، اظهار داشت: بانک مرکزی طی دوسال گذشته با رویکرد مثبت و کمک های همه جانبه همیار کانون صرافان بوده و با برگزاری جلسات و رایزنی ها مشکلات پیش رو صرافان را با وجود محدودیت های متعدد رفع کرده و ما قدردان این زحمات هستیم.


رییس شورای عالی کانون صرافان افزود: هفته گذشته فراخوانی به صرافان کل کشور زده شد تا مشکلات خود را گزارش دهند زیرا در شرایط فعلی بار نقل و انتقال صرافان افزایش یافته و به طور حتم تعامل با بانک مرکزی تاثیر بسزایی در حل این مشکلات خواهد بود.


وی درباره این مشکلات، گفت: مالیات بر ارزش افزوده، حضور صرافان و فعالان غیر رسمی، محدودیت سقف فروش صرافان، اعتبارسنجی فروشندگان و صادرکنندگان ارز دغدغه بسیاری از صرافان است. سلطانی زاده ادامه داد: همچنین می توان به مشکلات صرافان مناطق مرزی اشاره کرد که مشکلاتی در تبادلات ارزی دارند.


رییس شورای عالی کانون صرافان ایرانیان در ادامه تقاضا داشت: کمیته مشترکی با حضور مدیران بانک مرکزی به صورت دوره ای داشته باشیم تا پس از رصد مشکلات توسط کانون، در این کمیته مشکلات مطرح و منتقل شود تا به تناسب شرایط و محدودیت بتوانیم در فعالیت های صرافان روان سازی ایجاد شود.


سلطانی زاده در پایان توضیح داد: درباره خدمات این اپلیکشین می توان به صرافیاب ‌ بانکیاب، جستجو بهترین قیمت ارز در نزدیکترین صرافی، اطلاع از آخرین اخبار مرتبط، بخشنامه ها و آموزش های حوزه ارزی، ثبت انتقاد و شکایت از صرافی خاص و مبدل ارزها اشاره کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر