23 دی 1398 - 12:34

پاسخگویی به ۸۰ هزار تماس در مرکز امداد مشتریان

مدیر مرکز امدادمشتریان بانک قرض الحسنه رسالت گفت: کارشناسان این مرکز ماهانه به بالغ بر ۸۰ هزار تماس مشتریان پاسخ می دهند.
کد خبر : ۱۱۰۵۷۶
پاسخگویی به 80 هزار تماس در مرکز امداد مشتریان

به گزارش ایبِنا به قنل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان پیگیر سوالات، انتقاد و پیشنهادات مشتریان هستند، افزود: مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات ودرخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت، تایید هویت صحت شماره همراه جهت سامانه هریم، راهنمایی فعال کردن رمز پویا و.... بهره مند شوند.


وی اظهارداشت: این مرکز  با شماره گیری ۰۲۱۴۷۴۷ در ایام هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز مشتریان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر